معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه بیان داشت: روحیه شهادت طلبی و ولایت‌پذیری، ملت ما را به قدرت رسانده و باعث پیشرفت ما شده و ابرقدرت‌ها را به زانو در آورده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۲۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در دومین یادواره شهدای طلبه و دانشجوی شهرستان فریمان که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همه عزت و عظمتمان و پیشرفتی که در کشورمان اتفاق افتاده است را مدیون شهدا هستیم. خداوند متعال بالا‌ترین درجه را برای شهید قرار داده است.

وی گفت: هر کار و عمل خوبی در این دنیا که انجام دهیم عمل بهتری از آن نیز وجود دارد که بالاتر باشد، غیر از شهادت که بالاترین عمل در راه رسیدن به خدا است و همچنین هر بنده‌ای که وارد بهشت می‌شود دوست ندارد مجدد به زمین برگردد حتی اگر تمام این ملک را به نامش بزنند، مگر شهدا آن هم به خاطر اینکه دوباره بتوانند جان خود را در راه خدا فدا کنند. جایگاه و مقام شهدا در بهشت اینگونه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران ابراز داشت: آزادی هر انسانی در گرو بندگی خداست، خداوند متعال نمی‌پذیرد که انسان‌ها در بندگی انسان دیگر برود و از فرد دیگری امر و نهی بشنود، اگر پدر و مادرمان و ولایت را اطاعت می‌کنیم، چون خدا فرموده است، اطاعت پیامبر(ص) و امام معصوم(ع) و ولایت، در راه اطاعت از خداوند متعال است، خدا اجازه نمی‌دهد ما از یک حاکم ظالم یا زورگو یا کسی که پولش بیشتر است اطاعت کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به ریسمان الهی برسیم طبق دستور آیه الکرسی راهش کفر به طاغوت و اطاعت نکردن از زورگو‌ها و ظالمان است، این وعده قران است که اگر خدا ما را یاری کند هیچکس نمی‌تواند بر ما غلبه کند، شرط آن هم این است که ما با شهادت طلبی و نداشتن ترس از دشمن، خدا را یاری کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی است که ملت ما را به قدرت رسانده و باعث پیشرفت ما شده است و ابرقدرت‌ها را به زانو در آورده، ما آمده ایم به مکتب شهدا تا از مکتبشان درس بگیریم، ملتی که شهادت طلب باشد کمتر خطر به سمتش می‌آید، چون دشمن از او خواهد ترسید.

وی بیان داشت: آمریکا و اسراییل در کشور‌های دور تا دور ایران نفوذ کرده اند و هرکاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند، اما به جمهوری اسلامی نگاه چپ هم نمی‌توانند بکنند، آن هم به علت داشتن روحیه شهادت طلبانه و ولایت پذیری و ولایت مداری که نتیجه آن وحدت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: ۲۷۰ شبکه‌های رادیو تلویزیونی علیه ایران با زبان فارسی در حال تبلیغات است که در دل مردم ایران ترس بیاندازند و در واقعیت بار‌ها از ملت ایران شکست خورده اند، اما در تبلیغات خود جنگ رسانه‌ای و روانی راه انداخته اند که گویا ملت ایران در حال شکست است و خیلی‌ها باور می‌کنند و به این شایعات گوش می‌دهتد.

وی افزود: رهبر ما در این چند سال اخیر بار‌ها گفته است که صهیونیست‌ها به زودی از بین خواهند رفت و در همین ملاقاتی که با وزیر اوقاف سوریه داشتند صریحا فرمودند: به زودی شما در آنجا (قدس) نماز خواهید خواند، صهیونیست‌ها پیروزی‌های ایران در سوریه، لبنان و عراق و جا‌های دیگر را می‌بینند، واقعیت پیروزی‌های مسلسل وار جمهوری اسلامی است، ولی در فضای مجازی بیان می‌کنند ما در حال نابود شدن هستیم، که اینطور نیست، باید ایستاد و مقاومت کرد.

سردار نقدی گفت: رهبر معظم ما فرمودند مسیر، مسیر مقاومت است، پیروزی‌های بیشتر در پیش است، پیروزی بزرگ جهان اسلام بر طاغوت‌های دنیا در پیش است و یک شرط دارد و آن هم مقاومت و ایستادگی در راه شهدا است، مسیر سازش مسیر نتیجه بخشی نیست آزمایشش را در برجام دیدیم که دشمن جرئت بیشتری پیدا کرد، اگر قبلا هر چند ماه یک مرتبه مصوبه علیه ایران انجام می‌دادند اکنون هر هفته این کار را انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: هزینه نرمش و سازش خیلی بیشتر از مقاومت است، درست است که در مقاومت فرزندان ما شهید می‌شوند، اما در سازش عزت و سربلندی ما را می‌گیرند و خفت را به ما می‌دهند و هیچ دست آورد مهمی هم در آن نخواهد بود، ما در این مجلس جمع شده ایم که همه باهم با شهدا عهد ببندیم که‌ای شهدا ما تا آخرین نفس و آخرین نفر و آخرین قطره خون در راه شما خواهیم ماند.

گفتنی است؛ در این مراسم یادواره اجرای سرود توسط گروه سرود مدرسه ۱۳ آبان و مداحی توسط کربلایی میلاد احمدی نیز اجرا شد و پایان بخش برنامه‌ها نیز تجلیل از خانواده معظم شهدا توسط سردار نقدی و مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی و انتظامی و امام جمعه شهرستان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها