منطقه 20 به استقبال نوروز 97 می رود

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 همزمان با روزهای پایانی سال از آغاز مجموعه فعالیت های مدیریت شهری این منطقه با هدف آماده سازی محیطی ویژه نوروز، بهبود کیفیت نگهداشت شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان از کیفیت خدمات رسانی برای ورود به سال جدید خبرداد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۱۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی در جمع مدیران ارشد این منطقه به اهمیت ایجاد روحیه نشاط، امید و شکوفایی شهر در همه زمینه ها اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش رضایت مندی بیش از پیش شهروندان از محیط زندگی و آماده سازی فضای شهری برای ورود به سال جدید، طرح استقبال از نوروز 97 از سوی مدیریت شهری منطقه 20 در حوزه های مختلف اجرایی آغاز شده است و تا 15 فروردین سال 97 ادامه دارد.

صفوی به رفع نواقص عمرانی محله های 20 گانه بر اساس درخواست های پرتقاضای شهروندان که در سامانه های 137 و 1888 ثبت شده است،  اشاره کرد و افزود: به منظور آسایش و آرامش شهروندان از نیمه اسفند تا نیمه فروردین سال جدید، صدور مجوزهای حفاری ممنوع شده است تا رفت و آمد شهروندان به سهولت انجام شود.

نصب المان های نوروزی

صفوی با اشاره به اینکه سیمای عمومی شهر متناسب با ایام نوروز آماده می شود، گفت: نصب المان و احجام های ویژه نوروز، نورپردازی های نشاط بخش، توجه به فعالیت های نگهداشت و زیباسازی المان های شهری از جمله مواردی است که با رعایت افزایش رضایتمندی شهروندان به اجرا می رسد.

وی ادامه داد: برای مدیریت سد معبرهای احتمالی در محورهای مهم تجاری، با رعایت کرامت و حفظ شان انسانی برنامه ریزی لازم انجام شده و تمهیدات مناسبی برای این مهم اندیشیده شده است تا حقوق شهروندی تمام شهروندان اعم از دست فروشان و مردم رعایت شود.

توسعه فضاهای سبز شهری منطقه 20 در اولویت

صفوی ویژه برنام های هفته منابع طبیعی را نیز بخشی از برنامه های استقبال از نوروز برشمرد  و گفت: کاشت 103 هزار نهال در بوستان ها، عرصه های جنگل کاری، قطعات فضای سبز شهری و منازل شهروندان در قالب نهضت درختکاری و محوریت جلب مشارکت مردمی انجام شد تا همچنان در مسیر افزایش محل های تفرجگاهی و فضای سبز قرار بگیریم.

وی با اشاره به موقعیت گردشگر پذیربودن منطقه 20 افزود: طبق روال گذشته ایستگاه های اطلاع رسانی به مسافران و گردشگران در 5 نقطه پرتردد منطقه مستقر می شوند که این پایگاه ها از 25 اسفند فعالیت خود را آغاز می کنند.

صفوی رسیدگی به نیازمندان و اقشار کم برخوردار را از دیگر اولویت های مدیریت شهری برشمرد و گفت: برای برقراری ارتباط بین افردا خیر و نیازمندان، شناسایی ظرفیت های موجود شناسایی می شود تا دغدغه نیازمندان تا حد امکان کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی حوزه ترافیک همزمان با روزهای پایانی سال و ایام نوروز در آماده باش هستند، افزود: نگهداشت ایستگاه های حمل ونقل عمومی و پایانه ها از مهمترین اقدامات این حوزه است و همزمان با روزهای مناسبتی نظیر سه شنبه و جمعه آخر سال نیز تمهیدات لازم پیش بینی شده است تا خللی در رفت و آمد شهروندان به وجود نیاید.

چهل و هشتمین جلسه شورای معاونین شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار منطقه، مشاوران، معاونین و مدیران ارشد این منطقه با محوریت نوروز 97 برگزار شد.

ارسال نظرات