جشن بزرگ کوثر با حضور ۲۰۰۰ نفر از خواهران بسیجی سپاه ناحیه مقداد مشهد برگزار شد

در آستانه ولادت حضرت زهرا (س) جشن بزرگ کوثر با حضور ۲۰۰۰ نفر از بسیجیان سپاه ناحیه مقداد مشهد برکزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۰۱
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم باشکوه که امروز در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد حجت الاسلام عابدی در سخنانی به تبیین شاخصه‌های تراز زن اسلامی پرداخت.

وی گفت: اوج ویژگی‌های تراز زن اسلامی در وجود مقدسه حضرت زهرای مرضیه(س) نهفته است که خواهران ما باید با اقتدای به آن بزرگوار سبک زندگی فاطمی را احیا نمایند.

حجت الاسلام عابدی افزود: شاخصه‌های تراز زن اسلامی عبارتست از حجاب و حیا و عفت یک زن مسلمان که این بارز‌ترین و مهم‌ترین ویژگی یک زن مؤمن و انقلابی است و همین الگو برداری از زنان جامعه اسلامی و انقلابی ایران بود که تبدیل به نماد پایداری زنان در جوامع غربی شده و به عنوان یک فرهنگ مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: نقش آفرینی در صحنه تحولات اجتماعی و سیاسی در عین حفظ حجاب، ولایتمداری و گوش به فرمان بودن رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، ایفای نقش مؤثر همسری و مادری در جامعه، داشتن روحیه قناعت و پرهیز از تجملات و چشم و هم چشمی‌ها و اهتمام و جدیت به علم و دانش و سواد و آگاهی از مسائل زمان خصوصاً سواد رسانه‌ای از دیگر شاخصه‌های تراز زن اسلامی است.

در ادامه این مراسم سرهنگ پاسدار ترشیزی؛ فرمانده  سپاه ناحیه مقداد ضمن خیرمقدم و تبریک ایام گفت: الگوی خواهران ما حضرت زهرا س. است ولی دشمنان ما در تلاش هستند این الگوگیری زیبای خواهران مارا از آن‌ها بگیرند.

وی در ادامه افزود: شهید حججی‌ها در دامان چنین مادرانی مؤمنه و پرهیزگار پرورش یافتند که این هم از افتخارات مادران و زنان انقلابی جامعه ماست.

در پایان این مراسم از چند تن از مادران و همسران شهدا تقدیر و تجلیل به عمل آمد و بیانیه بسیج جامعه زنان به مناسبت هفته زن و روز مادر قرائت شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار