بیانیه سپاه ناحیه ابهر به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها):
حضرت زهرا (س) نماد حقیقت، قله ایمان و ظلم ستیزی و مبارزه با تجاوزگری و محورامت اسلام است.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۰۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه سپاه ناحیه ابهر به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) آمده است:

بیستم جمادی الثانی سالروز ولادت پرخیر و برکت بانوی دوعالم  فاطمه زهرا( سلام الله علیها ) و حضرت امام خمینی (قدس سره)  است.

میلاد بانویی که واجد همه کمالات و عصاره تمامی فضایل وحسنات است و هم او شریف ترین الگوبرای همه نسل ها و عصرهای انسان می باشد. بانویی که نماد حقیقت ،قله ایمان و ظلم ستیزی و مبارزه با تجاوزگری و محورامت اسلام است.

اینک در سالروز ولادت با سعادت دخت نبوت ،کفو ولایت، ام امامت،خلاصه خلقت ومحور امت واحده اسلامی حضرت زهرای اطهرسلام الله علیها، سپاه شهرستان ابهر ،با تاثی به سیره درس آموز فاطمی و پیروی از منویات ذریه صالحه اش حضرت امام خامنه ای حفظه الله ، دلهامان را واحد کرده و اعلام می داریم:

ما پیروان فاطمی با یقین به اینکه  حضرت فاطمه سلام الله علیها محور امت اسلامی است ندای وحدت سر می دهیم وهمه زنان ومردان آزاده جهان به حیات طیبه زیر سایه مهر حضرتش دعوت نموده تا بتوانیم جهانی عاری از ظلم وستم همراه با پیروزی مستضعفان برمستکبران در ظل توجهات امام عصر ارواحنا فداه بسازیم.

ما پیروی از سبک زندگی و الگوی ساده زیستی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و در راستای اقتصاد مقاومتی ، خود ومسئولان را به ساده زیستی ، قناعت و مصرف کالای داخلی دعوت می کنیم و با تاسی به سیره آن بانوی رحمت ومهربانی و الگوی " یطعمون الطعام" و در سال جدید همت خود را در محرومیت زدایی از مستضعفان جامعه بیش از گذشته مصروف خواهیم کرد .

یکی از مواردی که جامعه امروز ما به شدت به آن نیازمند است برنامه ریزی جهت حفظ کیان خانواده و تربیت دینی فرزندان است والگوی بی نظیر فاطمی حلال واقعی این مشکلات است .

سخن دیگر ما با مدعیان حقوق بشر می باشد که با وجود عقیده ها و ابتذال هایی که برای زنان در جوامع غربی ایجاد کرده اند، ادعای تضییع حقوق زنان در کشور مسلمانی را دارند ، اعلام می داریم که ما حجاب و عفاف و دینداری را که باعث ارتقاء جایگاه زنان مسلمان وسبب پیشرفت علمی و فکری آنان می دانیم وهرگز تن به پستی و بی حیایی نخواهیم داد.

در دنیایی که در آن زندگی می کنیم از گذشته تا حال ، انسانها برحسب دیدگاه خود از جهان وانسان وزندگی، به اشیاء یا اشخاصی افتخار می کرده اند وآنهارا مایه فخرومباهات خود دانسته اند اما  زنان جامعه اسلامی، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مایه افتخار می دانند ، افتخار جهان هستی ، افتخار خاندان وحی، افتخار پیروان او ، برای زنها کمال افتخار است که روز تولد حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها روز زن قرار داده اند، افتخار است ومسئولیت.

امروز جهان تکفیری ، از اسلام ومسلمین چهره ای خشن، ضد واقعیت و حقیقت جلوه می دهند ما زنان مسلمان ضمن محکوم نمودن این جریانها و حامیان اصلی آنان که استکبار جهانی می باشد اسلام را دینی صلح طلب و حامی حقوق انسانها و ضد تروریست می دانیم.

حضرت زهرا سلام الله علیها عصاره همه پاکیها که فتنه زمان خود را می شناسد وهمپای ولایت تا پای جان می ایستد ما نیز چون ایشان با بصیرت تا پای جان با ولی زمان خود عهد می بندیم که ضمن سربازی ولایت با حفظ حرمت و کرامت در همه ابعاد لبیک گوی ایشان باشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

ارسال نظرات