بیش از 900 نفر زائران در قالب 20 اتوبوس راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۹۹۷۴۰۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای راهیان نور سپاه شهرستان زنجان تدارک دیده شده است گفت:  نگاه ماه به راهیان نور به عنوان عملیات بزرگ فرهنگی در یک مقیاس کلان است.

محسن سهندی با اشاره به اینکه ستاد راهیان نور استان و شهرستان سپاه به عنوان کمیته اعزام کننده می باشد ،تصریح کرد:تاریخ اعزام راهیان نور شهرستان از ۲۴اسفند لغایت ۱۳فروردین می باشد.

وی با اشاره به اینکه 20 دستگاه اتوبوس به صورت متمرکز از شهرستان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند اظهار داشت: پنج دستگاه اتوبوس ویژه خواهران و 15 دستگاه اتوبوس ویژه برادران تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد : امسال در اردوگاه شهید باکری خرمشهر میزبان روزانه ۶۵۰ زایر شهدا هستیم.

سهندی اظهار داشت: اعزام ها در سه مرحله انجام می شود و زاءران مناطق عملیاتی اروند کنار،یادمان شهدای فتح المبین،شهدای علقمه،شلمچه، طلائیه،گلزار شهدای هویزه و دهلاویه را زیارت خواهند نمود.

وی افزود: از راویان و سخنرانان مطرح کشور در مناطق عملیاتی استفاده خواهیم نمود و راویان و روحانیون به سه گروه تقسیم می شوند که در اتوبوس ها و مناطق عملیاتی و اردوگاهها حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بیش از 900 نفر زائران در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند،تصریح کرد:24 اسفند ماه 10اتوبوس برادر 28اسفند 4اتوبوس برادر و هشتم فروردین 6اتوبوس خواهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

 

ارسال نظرات