جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان:

اجرای طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در استان

در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره در آخرين روزهاي سال، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار يگان هاي انتظامي قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۸۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشين فرمانده انتظامي استان با اشاره به اينكه خانواده ها مراقب فرزندان خود باشند از کشف 120 هزار و 30 عدد انواع مواد محترقه توسط مأموران انتظامي استان خبر داد.

سرهنگ جعفركردلو افزود: با توجه به روزهاي پاياني سال و نزديکي چهارشنبه سوري، طرح برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه توسط پليس زنجان به مرحله اجرا درآمد.

وی اظهارداشت: مأموران انتظامي شهرستان هاي زنجان ، خدابنده ، ايجرود و پليس امنيت عمومي این شهرستان ها در پي کسب اخبار و اطلاعات واصله مبني بر اينکه افردي سودجو در شهرستان هاي استان زنجان اقدام به خريد و فروش مواد محترقه غيرمجاز مي نمايد رسيدگي به موضوع را در دستور خود قرار دادند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان تصریح کرد: با انجام كار اطلاعاتي ماموران موفق شدند طي چند عمليات جداگانه از پنج سود جو و قاچاقچي بيش از 120هزار عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز كشف كنند.

سرهنگ كردلو افزود: در راستاي پيشگيري از بروز خطرهاي احتمالي مواد محترقه و منفجره در آخرين روزهاي سال، طرح تشديد برخورد با تهيه و توزيع كنندگان مواد محترقه در دستور كار يگان هاي انتظامي قرار دارد.

وی از مردم و خانواده ها خواست به منظور پيشگيري از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال ضمن همكاري با پليس موارد مشكوك را از طريق فوريتهاي پليسي 110 اطلاع رسانی کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار