خبرهای داغ:
در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و فرارسیدن روز زن و بزرگداشت روز مادر گردهمایی بزرگ جشن میلاد کوثر در سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۷۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن در سالن الغدیر سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی دیانی استاد حوزه علمیه و دانشگاه ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و تبریک این ایام به همه ی بانوان بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) در سراسر عمر خود الگویی بسیار با ارزش برای بانوان محسوب می شوند.

وی تأکید کرد: جامعه  امروز نیازمند این است که سیره  زندگی حضرت زهرا(س)  تبیین و ترویج شود.

این استاد برجسته علوم حوزوی و دانشگاهی اظهار داشت: آن حضرت در طول عمر خود همیشه سرافراز و سربلند بودند و چه خوب است که الگوی دختران ما از همان ابتدای کودکی حضرت فاطمه زهرا(س) قرار گیرد.
 دیانی افزود: این جشن بزرگ باید برای شما بانوان جشنی همراه با تجدید میثاق و تجدید پیمان با بهترین و برترین زن جهان یعنی حضرت زهرا(س)باشد.

بر اساس این گزارش؛ این جشن با همکاری سپاه ناحیه سمنان، اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سمنان و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و با حضور هنرمندان استندآپ کمدی و هنرمند محبوب کودکان محمدعیوضی(خان عمو)بگزار شد و در پایان جشن کوثر نیز جوایز ارزنده به افراد برتر اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها