بهبود وضعیت راه های ارتباطی، زیربنای توسعه محسوب می شود و باید توجه جدی به وضعیت راه های استان صورت گیرد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۷۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان گفت: مشکلات زیست محیطی، یکی از تهدیدهای کشور و استان است، که به شدت سرزمین مان را مورد تهدید قرار داده است که باید متناسب با اختیارات قانونی، با آن در سطح استان برخورد شود.

درویش امیری افزود: شورای اسلامی استان باید به عنوان یک شورای فرادست، چهارچوب و اصول مشخصی برای فعالیت های خود انتخاب و تدوین کند.

وی اظهار داشت: ضروری است تا شورای استان، ارتباط خود را با شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تقویت کرده و جلسات مشترک بیشتری برای نزدیکی و تعامل بیشتر برگزار نماید.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع حضور نماینده شورای استان در جلسات شورای برنامه ریزی پیگیری خواهد شد، تصریح کرد: حضور در جلسات شورای برنامه ریزی و کارگروه های ذیل آن توسط معاونت مربوطه انجام خواهد شد تا مشارکت اعضای شورای اسلامی استان در این جلسات، محقق شود.

درویش امیری افزود: موضوع توسعه جاده های اصلی و فرعی استان همواره مورد توجه بوده و در آینده نیز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، چرا که بهبود وضعیت راه های ارتباطی، زیربنای توسعه محسوب می شود و باید توجه جدی به وضعیت راه های استان صورت گیرد.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم برای توسعه راه های استان محدودیت های مالی است و یکی از چالش های موجود در این راستا، نبود اعتبارات لازم است؛ به گونه ای که هم اکنون 800 میلیارد تومان، مطالبات پیمانکاران در استان از دولت در بخش های مختلف وجود دارد.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران در استان ایجاد شده؛ به طوری که به عنوان مثال راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان، یکی از اقدامات مهم انجام شده در این راستا می باشد که دستاوردهای خوبی نیز به همراه داشته است.

درویش امیری اشاره به اینکه در شرایط فعلی، کشور نیازمند مدیرانی چابک، متعهد، خلاق، دلسوز و اثرگذار است؛ چرا که مردم از مدیران کار و عملکرد موثر می خواهند، افزود: اعضای شورای اسلامی استان باید به وضعیت نیروی انسانی در شهرداری ها توجه جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: نباید اجازه داد نیروی مازاد بر بدنه شهرداری ها تحمیل شود.

 

ارسال نظرات