نماینده ولی فقیه در استان زنجان:
اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان به ویژه در بخش مسکن و اشتغال قابل تقدیر است.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این دیدار با کارکنان کمیته امداد استان زنجان به مناسبت 14 اسفند ، سالروز تاسیس این نهاد ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام (ره) ، گفت: تدبیر و اندیشه امام راحل در تاسیس کمیته امداد 22 روز پس از پیروزی انقلاب آثار و کارکردهای این نهاد مقدس را به خوبی نشان داده و منشا خیر و برکات برای جامعه بوده است.

آیت اله شیخ علی  خاتمی با اشاره به اینکه شان و منزلت اجتماعی انسان مهمترین وجه شخصیتی هر فردی محسوب می شود، افزود: آثار و برکات خدمات کمیته امداد در طول فعالیت این نهاد بر هیچ کس پوشیده نیست که مهمترین آن احیای عزت نفس نیازمندان است.

وی با بیان اینکه کم کردن آمار نیازمندان از اهداف متعالی و ارزشمند کمیته امداد است، اظهار داشت: اقدامات کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان به ویژه در بخش مسکن و اشتغال قابل تقدیر است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه قدمهای خوب و موثری توسط کمیته امداد استان زنجان در تحقق اهداف بلند این نهاد در حوزه محرومیت زدائی برداشته شده است، گفت: خدمات کمیته امداد مایه دلخوشی جامعه بوده و افزایش مشارکت مردم در برنامه های این نهاد حاصل کارکرد موثر این نهاد در حوزه فقرزدائی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات مناسب کمیته امداد در حوزه مشارکتهای مردمی به ویژه مسجدمحوری و ایجاد مراکز نیکوکاری افزود: اقدامات کمیته امداد در ساماندهی فعالیتهای خیرخواهانه مساجد در قالب مراکز نیکوکاری اقدام ارزشمندی است که موجب تشویق و ترغیب خیران برای کمک به نیازمندان می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار انجام وظیفه اداری نوعی عبادت نیز محسوب می شود، ادامه داد: برنامه های کمیته امداد در حوزه توانمندسازی نشان می دهد با مطالعه و شناخت می توان خدمات خوبی ارائه کرد که این موضوع در کارکردهای این نهاد به خوبی ملموس است.

 

 

ارسال نظرات