راهیان نور/4

50 درصد برنامه های بسیج مختص بانوان می باشد

نگاه جنسیتی در برنامه های بسیج وجود ندارد و 50 درصد قشر جامعه را بانوان تشکیل می دهند و 50 درصد برنامه های بسیج مختص بانوان می باشد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۷۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به جهت پررنگ نمودن نقش مساجد در شهرها و روستاها گفت: امسال رویکرد جشن کوثر تغییر کرده است.

محسن سهندی با اشاره به سیاست مسجدمحوری افزود: ضرورت حضور عموم مردم در جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) امسال جشن میلاد کوثر به طور همزمان 17 اسفند در حسینیه عاشقان ثارالله و مسجد زینبیه زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه های مقاومت خواهران بسیجی که در محدوده زینبیه اعظم زنجان و حسینیه ثارالله (ع)قرار دارند همراه با عموم مردم در جشن میلاد کوثر شرکت می کنند،اظهار داشت: جشن میلاد کوثر شهرستان زنجان راس ساعت 16 عصر روز پنج شنبه 17 اسفند ماه در هر دو مکان آغاز می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: از صدر اسلام تاکنون مساجد محل مناسبی برای تصمیم گیری های سیاسی، نظامی و.. بوده است و در عصر پیامبر اساسی ترین تصمیمات اسلام در مساجد گرفته شده است.

محسن سهندی با اشاره به اینکه نگاه جنسیتی در برنامه های بسیج وجود ندارد و برنامه هایی که بسیج برگزار می نماید برای آحاد مردم می باشد، افزود: 50 درصد قشر جامعه را بانوان تشکیل می دهند و 50 درصد برنامه های بسیج مختص بانوان می باشد

 

ارسال نظرات