خبرهای داغ:
رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد، با اشاره به دستگیری ۲ سارق باطری‌های دکل‌های مخابراتی در یک شهرک صنعتی، گفت: ارزش اموال ربوده شده توسط این متهمان ۱۶ میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۵۲
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسینی گفت: با شکایت نماینده حقوقی شرکت مخابرات در خصوص سرقت تجهیزات صنعتی و باطری‌های دکل‌های مخابراتی، تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی‌های انجام شده از محل‌های سرقت چهره و مشخصات خودروی متهمان به دست آمد و مدتی بعد ماموران موفق شدند در یکی از گشتزنی‌های خود دو سارق را که در حال باز کردن باطری‌های چند دکل مخابراتی در شهرک صنعتی حسن آباد بودند، را مشاهد و دستگیر کنند.

وی افزود: متهمان به همراه تجهیزات مسروقه به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی‌های انجام شده به سرقت هشت باطری ۵۰ کیلوگرمی به ارزش ۱۶ میلیون تومان اعتراف و همچنین اقرار کردند که سرب و مس‌های موجود در باطری‌ها را جدا کرده و به مالخران اموال مسروقه می‌فروختند.

رئیس کلانتری ۱۷۶، بیان داشت: متهمان پس از اعتراف و تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند و اموال با هماهنگی‌های انجام شده به شرکت مخابرات تحویل داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها