به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) دلوار برگزار شد:

جشن بزرگ میلاد کوثر در دلوار برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) شهر دلوار صبح امروز جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور امام جمعه، فرماندهی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع)، مسئولین ادارات و نهاد ها، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و سایر اقشار مردم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهر دلوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۲۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

حجت الااسلام جعفری زاده مسئول بسسیج طلاب سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن  بیان نمود:حضرت زهرا(س) در تمامی ابعاد زندگی خویش بهترین الگوی هر مسلمانی است، تا آنجایی که آخرین ذخیره الهی امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) الگوی خود را مادرش حضرت زهرا(س) می داند .

حجت الاسلام جعفری زاده در ادامه افزود: امام زمان(ع) در توقیعى به خط مبارک خود، بعد از دعا براى عافیت شیعیان از ضلالت و فتنه ها و درخواست روح یقین و عاقبت به خیرى آنها و تذکر به امورى چند مى فرمایند: و فِی ابْنَةَ رَسُول الله(ص) لی أُسْوَةُ حَسَنَةً؛ دختر پیامبر خدا(ص) برای من الگوی نیکویی است. 

وی همچنین اذعان کرد: حضرت زهرا(س) کاملترین الگوی همسرداری برای زنان و دختران مسلمان است چرا که ایشان همیشه اصل اول در تعامل با همسر را خدا محوری قرار می دادند نه خود محوری که متاسفانه بیشترین دلیل مشکلات زوج های جوان همین خود محوری و خود رای بودن در تعاملات زندگی است.

جعفری زاده در ادامه گفت: زندگی مشترک بایستی توأم با مشارکت و تقسیم کار در زندگی باشد حضرت امیر(ع) در جایی عنوان می دارند که «تا وقتی حضرت زهرا(س) زنده بودند هیچ گاه او را مجبور به انجام کاری نکردم و او نیز هیچگاه مرا در انجام کاری مجبور نکردند»

در پایان این مراسم بیانیه جامعه بسیج زنان توسط یکی از خواهران بسیجی قرائت شد و هدایایی به رسم یادبود به تعدادی از خوهران شرکت کننده در مراسم اهدا گردید.

 پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار