فرمانده سپاه ناحیه دهلران از انتخاب شهید والامقام ،مراد نادری بعنوان شهید شاخص کارگری استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۳۰۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تقریبا از یکسال و نیم پیش به حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید باهنر ناحیه دهلران ماموریت داده شد تا نسبت به کار فرهنگی دررابطه با شهید والامقام مراد نادری اقدام نموده و حق مطلب را در رابطه با این شهید ادا شود.

وی افزود: الحمدالله تلاشها واقدامات همکاران ما در این رابطه موثر و منتج به نتیجه شد و شهید مراد نادری بعنوان شهید شاخص قشر بسیج کارگری استان ایلام انتخاب گردید.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران در رابطه با کارهای انجام شده برای شناخت بیشتر از جایگاه و شخصیت این شهید مظلوم گفت: با تلاش و پیگیری، کتابی دررابطه با سرگذشت این شهید عزیز نوشته شده و سپس مستند کاملی از سرگذشت شهید نادری توسط صداو سیمای کشور تهیه شده است.

وی تصریح نمود: با پیگیری و تلاشها در کنگره 14 هزار شهید کارگری کشور، درششم اسفندماه 96؛از مقام و شخصیت شهید مراد نادری بعنوان شهید شاخص قشر کارگری استان ایلام تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ آبدونی ضمن تقدیر از حوزه بسیج کارگری ناحیه دهلران و سازمان بسیج کارگری سپاه استان ایلام، عنوان کرد: شناخت و معرفی جایگاه و منزلت شهدا وظیفه همه ماست؛ لذا ما برای معرفی بیشترشهید مراد نادری اقدامات فرهنگی موثرتری انجام خواهیم داد.

 

 

ارسال نظرات