جانشین سپاه امام رضا (ع) گفت: دشمن در جنگ نرم حداکثر استفاده خود از بانوان را به صورت ابزار در پیش گرفته است.
کد خبر: ۸۹۹۷۲۳۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار مجتبی غفورپور در یادواه شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا در سبزوار با بیان اینکه به اذعان تمام کارشناسان غرب، دشمن در جنگ سخت نتوانست به کشور ضربه زده و به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، اظهارداشت: دشمنان با در دستور کار قرار دادن جنگ نرم و استفاده ابزاری از بانوان به عنوان یک حربه وارد میدان شده اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد که دلداده غرب هستند مشغول فراهم کردن تحرکاتی برای زیرپا گذاشتن ارزش حجاب و خدشه دار کردن این موضوع هستند، تصریح کرد: این موضوع بصیرت و توجه ما را می‌طلبد که نگذاریم دشمن در جمهوری اسلامی به اهداف خود در حوزه جنگ نرم دست پیدا کند.

جانشین سپاه امام رضا (ع) در ادامه به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش‌ها در سوریه اشاره کردو افزود: بیش از ۲۰۰ میلیارد از دلار‌های سعودی و دیگر رژیم‌های مرتجع عرب در جنگ سوریه هزینه شد تا این کشور از محور مقاومت جداشود که همت رزمندگان مدافع حرم چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نداد.

غفور پور با بیان اینکه در بسیاری از زمان‌های جنگ بیشتر تجهیزات کشور‌های غربی در اختیار داعش بود ادامه داد: در برخی مواقع فرماندهان بلند مرتبه امریکایی با پشتیبانی‌های لجستیکی و طراحی‌های صحنه جنگ به کمک تروریست‌ها می‌آمدند که بازهم نتوانستند در این میدان پیروز شوند.

وی با بیان اینکه مبارزه برای دفاع از حرم به منزله مبارزه از یک شخص و خاندان نیست ادامه داد: امروز دفاع از سوریه دفاع از تفکر مقاومت در برابر زیاده خواهان است.

جانشین سپاه امام رضا (ع) همچنین با اشاره به رهنمود‌های رهبر انقلاب در خصوص ادامه مقاومت تاکید کرد: در برخی از زمان‌ها حتی مسئولین کشور نیز ناامید شده بودند اما برکت وجود رهبری و توصیه‌های ایشان بر مقاومت بود که باعث پیروزی ما شد.

غفورپور در ادامه با تاکید بر اینکه ایجاد تفرقه نقشه‌ای از سوی دشمنان اسلام برای جدایی انداختن در بین مسلمانان است تصریح کرد: توجه بر حفظ وحدت یکی از عوامل مهم در پیروزی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها