فرمانده سپاه بانه:

حضرت فاطمه (س) بهترین اسوه برای زنان مسلمان است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به شان و جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این بانوی بزرگ بهترین اسوه و الگو برای زنان مسلمان جهان است
کد خبر: ۸۹۹۷۱۹۳
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ یوسف معروفی امروز در مراسم میلاد جشن بزرگ کوثر که در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد با اشاره به شان و ویژگی‌های حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این بانوی بزرگ بهترین اسوه وا لگو برای زنان مسلمان در جهان است.

وی افزود: حضرت فاطمه علی رغم داشتن امتیازات نسبی با پیامبر اسلام (ص)، همسری امام علی (ع) و مادر حسنین بودند به لحاظ مقام معنوی وا یمانی نیز از جایگته والایی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: حضرت زهرا (س) دومین شخص نزدیک و آشنا به قرآن بود بطوریکه در حدیثی قدسی از پیامبر اکرم (ص) خداوند حضرت فاطمه را بهانه خلقت عنوان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز زنان جامعه اسلامی با سرمشق قرار دادن و پیروی از این بانوی بزرگ می‌توانند راه سعادت و موفقیت را طی کنند.

در ادامه در ادامه حجت الاسلام فلسفی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این مراسم؛ حضرت زهرا (س) را سیده زنان عالم دانست و گفت: حضرت فاطمه (س) سیده زنان عالمح در دنیا و آخرت است.

وی افزود: آنچه که در شخصیت حضرت زهرا (س) بسیار برجسته است ایمان والا و پیروی کامل ایشان از فرامین اسلام در تمام عرصه‌ها است.


حجت الاسلام فلسفی؛ حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای بانوان در سبک زندگی اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: بانوان امروزی باید ایشان را در زندگی فردی؛ خانوادگی و اجتماعی اسوه و الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در گمراه کردن جوانان از مسیر اسلام و عقاید دینی تصریح کرد: امروز دشمن خانواده‌ها را هدف قرار داده و می‌خواهد با ترویج رهنگ ابتذال حجاب و عفاف زنان مسلمان را تضعیف کند.

حجت الاسلام فلسفی خاطرنشان کرد: حجاب یک موضوع مهم در دین اسلام است که رعایت آن تنها مختص به بانوان نیست بلکه اسلام برای مردان نیز در این زمینه توصیه‌هایی کرده است.

وی نقش تربیتی زنان را نیز یکی دیگر از وظایف سنگین آنان در زندگی خانوادگی دانست و گفت: همواره مردان با ایمان و موفق در دامن زنان و مادران با ایمان و متعهد تربیت شدند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار