خبرهای داغ:
مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور:
سمیرا خطیب زاده با بیان فضاسازی های گسترده علیه زنان آزاده جهان در آستانه 8 مارس، گفت: گویا زنان غربی از نعمات بیشتری نسبت به زنان دیگر جهان برخوردارند در حالیکه زنان جامعه ما باید حقیقت ماجرا را بدانند و تحت تاثیر ویترین غرب قرار نگیرند.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۶۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، مدیر فضای مجازی سازمان بسیج جامعه زنان کشور، در نشست خبری بزرگداشت روز قشر این سازمان با بیان اینکه محور تولیدات فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنا ن کشور محوریت زن در خانواده و اجتماع است، گفت: تولید مطالب متنی و چندرسانه ای مانند کلیپ یکی از برنامه‌های ثابت سال ۹۶ ما بود که کلیپ پنجه آفتاب با موضوع عفاف و حجاب به زودی از صدا و سیما پخش می شود، همینطور در خصوص موضوع مهم فرزندآوری و نهادینه کردن آن که از رسالت‌های مهم بسیج زنان است محتواهایی تولید شده که همزمان با ۸ مارس روز جهانی زن بر روی سایت‌ها قرار می گیرد.

وی ادامه داد: چندین کلیپ چند دقیقه ای درباره زندگی زنان و دختران جوان با موضوع عفاف و حجاب، فرزندآوری که یکی از اهداف بسیج زنان در مقابله با هدف و سیاست غرب علیه خانواده های ایرانی است را تولید شده است.

خطیب زاده در واکنش به تبلیغات 8 مارس نیز گفت: در آستانه این روز، غربی ها فضاسازی گسترده ای علیه زنان آزاده و مسلمان در جهان راه اندازی می کنند که گویا زنان غربی از نعمات بیشتری نسبت به زنان دیگر جهان برخوردارند در حالیکه زنان جامعه ما باید حقیقت ماجرا را بدانند و رسانه‌های کشور باید پشت پرده این هجمه‌ها را آشکار کند تا مردم تحت تاثیر ویترین غرب و آزادی بی حصر و حد زنان که تصوری بیش نیست، قرار نگیرند.

وی با اشاره به آمار جنایات علیه زنان درغرب افزود: به گفته کارشناسان نرخ طلاق درکشورهای غربی ازسال 2016 به میزان 30 درصد افزایش یافته که صدای حقوقدانان غربی را هم در آورده است در حالیکه ما باید نقش مادر را جدی می گیریم و در بحث رشد تعالی زن، جامعه ما حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوی بی بدیل معرفی کرده ولی غرب در حال تحت الشعاع قرار دادن این مهم است .

این کارشناس مسائل زنان با اشاره به آمار بالای سقط جنین قانونی در آمریکا گفت: برابر اعلام جامعه آماری غرب از سال 1973 میلادی تا کنون بیش از 45 میلیون سقط جنین قانونی در آمریکا وجود داشته است که این نشان از جنایات و هجمه ها علیه زنان بوده و همچنین تبلیغ و تعریف مشاغل کاذب زنان در جامعه یکی دیگر از خطرات علیه زنان و دختران است.

خطیب زاده با بیان این که آمارها نشان از این دارد که یک سوم کودکان در آمریکا از زنان مجرد متولد می شوند، ادامه داد: افزایش روسپیگری، افزایش تجاوز به کودکان و راه افتادن جنبش هایی برای فریاد خواهی زنان تحت ستم و تجاوزجنسی در جهان همه نشان از این دارد که زن غربی نه تنها آزاد نیست، بلکه مورد جنایت نیز قرار گرفته اند.

وی افزود: جنبش metoo فریاد آزادی خواهی زنان تحت ستم در جهان برای کشورهایی است که فریاد آزادی خواهی شان در حوزه زنان همواره بلند است و برای برملا شدن این جنایات سازمان بسیج جامعه زنان علاوه بر محتواهای مختلفی که تولید کرده، ویژه نامه «فریب روز هشتم» را نیز تهیه کرده که در آن به فریب زنان جهان به واسطه این روز می پردازد.

ارسال نظرات