خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان، گفت: مردم و بسیجیان در مراسمهای مختلف انقلابی شرکت فعال داشته و یکی از اهداف مهم بسیج حفظ دست آوردهای مقدس نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۴۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان، سرهنگ پاسدار حسن فخرل عصر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج امام علی (ع) اردستان، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) با دید نافذی که داشتند تشکیل ارتش بیست میلیونی که همان بسیج بود را در سال ۵۹ صادر کردند.

وی افزود: عافت بزرگی که دشمنان برای بسیج متصور هستند مسئله سیاسی است که می‌خواهند با آن استوانه‌های بسبج را سست کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: هر چند در بعضی مواقع سنواتی به بسیجیان تعلق گرفته، اما در برابر زحمات بسیجیان ناچیز بوده است.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه مردم و بسیجیان در مراسم‌های مختلف انقلابی شرکت فعال دارند، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم بسیج حفظ دست آورد‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: قبول مسئولیت با دست خالی در بسیج امکان پذیر نیست، اما بسیجیان به لطف خدا توانسته اند بر مشکلات پیروز شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: بسیجیان افرادی هستند که در گمنامی به شهادت می‌رسند و این از حسنات و برکات بسبج بوده که توانسته خاری در چشم دشمنان اسلام شوند.

سرهنگ فخرل تصریح کرد: بهترین کار و خدمت در بسیج شناخت آن بوده که بسبجیان به راحتی از عهده آن سرافراز بیرون آمده اند و نتایج آن را در اتفاق‌ها و مسائل امنیتی کشور مشاهده کرده ایم.

وی یادآوری کرد: حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند در فعالیت‌های مختلف فرهنگی نقش آفرینی کند.

در ادامه جلسه سروان رمضان غضنفری تودیع و سرهنگ امیر صادقی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت امام علی (ع) اردستان معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها