مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) قروه از پیش بینی جمع آوری بیش از ۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۱۴۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسماعیل صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان قروه به مناسبت آغاز هفته نیکوکاری اظهار داشت: سال گذشته ۱۰۴ میلیون تومان در جشن نیکوکاری در قروه جمع آوری شد که از این میزان ۱۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۹۲ میلیون تومان هم به صورت غیرنقدی بوده است که در سال جاری پیش بینی می‌شود مبلغ ۲۳۸ میلیون تومان جمع آوری شود.

وی افزود: هم اکنون ۷ هزار و ۵۴۶ نفر در قالب ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار در شهرستان قروه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که در طول ده ماهه اخیر مبلغ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های معیشتی و مبلغ ۳۷۱ میلیون تومان در قالب کمک‌های درمانی به این افراد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد قروه به بهره مندی تعداد هزار و ۷۹۰ نفر از خدمات مشاوره‌ای اشاره نمود و بیان داشت: ۱۳۲ میلیون تومان کمک هزینه جهیزیه نیز به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در سال جاری پرداخت شده است.

صادقی ادامه داد: همچنین بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه اشتغال برای ۴۴ مورد اشتغال زایی از طریق کمیته امداد پرداخت گردیده است.

وی گفت: در هفته احسان و نیکوکاری به همراه ائمه جمعه و مسئولین سرکشی از خانواده‌های مددجویان انجام خواهد شد و از این عزیزان دلجویی می‌شود و همچنین در مدارس سطح شهرستان و مصلی‌های نماز جمعه صندوق‌های جشن نیکوکاری مستقر می‌شود تا کمک‌های خیرین شهرستان قروه را جمع آوری کنیم.

رئیس کمیته امداد قروه از همه خیرین و نیکوکاران که در راستای فعالیت‌ها و رسالت بزرگ کمیته امداد این نهاد انقلابی و مقدس را یاری کرده اند تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیدواریم در جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سال‌های گذشته مردم نوع دوست و خیر شهرستان قروه پیش قدم باشند تا بتوانیم در روز عید نوروز لبخندی بر لبان دیگر هم نوعان خود ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات