در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بیجار مطرح شد:
با حضور فرمانده انتظامی شهرستان بیجار سرهنگ بهاری بعنوان فرمانده جدید انتظامی بیجار معرفی و از خدمات سرهنگ چگینی قدردانی شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۹۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی مرادی در این مراسم با اشاره به جایگاه حافظین امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیرو‌های مسلح دژ مستحکم امت اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کارگزاران نظامی هستند، افزود: ایجاد امنیت حاکم در جامعه مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

خطیب جمعه بیجار گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم و تلاش‌های مخلصانه نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه بیشترین نیاز جامعه امنیت است، بیان داشت: اگر امنیت یک کشور به هم بخورد ثروت، علم و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی هیچ کار آرایی ندارد.

وی اضافه کرد: زندگی در داخل وطن گوارا است و شرط گوارای در وطن امنیت است که موجب شادی و بهره بردن از نعمت‌های آن می‌شود.

امام جمعه بیجار با اشاره به حادثه خیابان پاسداران در چند روز گذشته، اظهار داشت: نیرو‌های نظامی و انتظامی با اتحاد و همبستگی در صف اول برثراری امنیت کشور هستند.

وظیفه مسئولان خدمت به مردم است

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات سرهنگ چگینی در طول ۳۰ ماه در شهرستان بیجار، بیان داشت: در این جا به جایی‌ها تمام دغدغه‌ها و مصالح شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رضایت عملکرد نیروی انتظامی توسط مردم و مسئولان، افزود: توجه به اقدامات نیروی انتظامی در خطبه‌های نماز جمعه توسط امام جمعه شهرستان بیجار نشان از عملکرد خوب این عزیزان است.

سردار خرم نیا با اشاره به اتفاقات دی ماه، گفت: دشمنان ما بعد از ۴۰ سال دست از دشمنی نکشیده اند و در حال برنامه ریزی و طراحی توطئه خطرناک علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پروژه دی ماه از پروژه‌های خطرناک برای مقابله با انقلاب اسلامی بود که قبلا برنامه ریزی شده بود.

مردم از فساد در دستگاه‌های دولتی بیزار هستند

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با اتکا به قدرت مردم ۴۰ سال سر پا ایستاده و مردم، ولی نعمت این نظام هستند، بیان داشت: وظیفه اصلی مسئولان خدمت به مردم و از بین بردن فاصله‌ها است.

خرم نیا تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس اگر حضور خود جوش مردم نبود، سرنوشت جنگ گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تاکید بر اینکه مردم از فساد بیزار هستند، گفت: یکی از مطالبات به حق مردم نبود فساد در دستگا ه.‌های دولتی است و عمل کردن مسئولان به قول هایشان هستند.

وی ادامه داد: فساد در یک دستگاه دولتی موجب سقوط آن دستگاه می‌شود و مسئولان باید آن مشکل را حل کنند و به مشکلات مردم پاسخ بدهند.

تلگرام بستری جدید دشمنان برای مقابله با نظام است

سردار خرم نیا خاطر نشان کرد: مردم نباید احساس کنند که بین آن‌ها و مسئولان فاصله افتاده است و هر مسئولی در هر پست و مقامی بخواهد با فساد مقابله کند خداوند به او کمک می‌کند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه دشمنان ما برای مقابله با نظام و ناکارآمدی آن نسبت به دیروز یک قدم جلوتر آمده اند، افزود: گسترش پیام رسان‌های خارجی مانند تلگرام و برنامه ریزی برای ساقط کردن نظام در این بستر از اقدامات جدید دشمنان ما است که نیاز به تجزیه تحلیل و روشنگری دارد.

وی اضافه کرد: پلیس اقتدار دارد، اما خویشتن دار است و وظیفه آن تامین امنیت کشور است.

خرم نیا بیان کرد: با وجود شبهات فراوان و فضاسازی دشمنان باید با پیام‌های مثبت جوانان جامعه را روشنگری کرد.

در این مراسم با حکم سردار اشتری سرهنگ بهاری بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بیجار معرفی و از خدمات سرهنگ چگینی قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات