خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم گفت: این استان بیش از یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی تقدیم کرده است که یادواره این شهدا 21 اسفندماه در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۷۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «محمد رضا شکوریان» اظهار داشت: 6 هزار فرهنگی فعال دربرنامه های بسیج فرهنگیان شرکت دارند و بسیاری از فرهنگیان شاغل و بازنشسته نیز با این مجموعه در ارتباط هستند.
وی با اشاره به لزوم برگزاری برنامه های راهبردی به منظور گفتمان سازی مطالبات رهبر معظم انقلاب در سطح جامعه، بیان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان استان قم هفت کارگاه آموزشی با هدف تبیین سیاست های افزایش جمعیت با عنوان «راهی به سوی زندگی بهتر» را با شرکت خواهران بسیجی برگزار کرد تا این گفتمان در سطح مدارس استان به عنوان پایگاه های فرهنگ سازی جامعه بیش از گذشته تقویت شود.
شکوریان با اشاره به همکاری های گسترده سازمان بسیج فرهنگیان با اداره کل آموزش و پرورش قم، گفت: با تشکیل حلقه های صالحین در سطح مدارس استان، حدود سه هزار فرهنگی آموزش های ضمن خدمت خود را در این چارچوب گذراندند و با برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مطالبات رهبر معظم انقلاب در این خصوص آشنا شدند.
وی همچنین با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت در محیط های آموزش ادامه داد: بسیج فرهنگیان استان قم با اعزام کاروان های راهیان نور و برگزاری آیین یادواره شهدا، تلاش کرده است، ارزش های دوران دفاع مقدس روز به روز در نزد متولیان امر آموزش و پرورش تقویت و این فرهنگ از طریق معلمان به دانش آموزان منتقل و در سطح جامعه ترویج شود.
وی ادامه داد: از دیگر اقدام های بسیج فرهنگیان استان قم ورود به عرصه ساخت نرم افزارهای کاربردی برای استفاده درمحیط های آموزشی است و درهمین راستا، نرم افزار آموزش درس دفاعی برای پاسخ گویی به نیازهای دانش آموزان در این زمینه، توسط سازمان بسیج فرهنگیان استان قم تولید شده است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان قم گفت: این استان بیش از یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی تقدیم اسلام کرده که یادواره این شهدا  ساعت 10 صبح روز دوشنبه 21 اسفندماه در آستانه روز شهید در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها