مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

36 مجتمع بین راهی آذربایجان شرقی به مسافران نوروزی خدمات می دهند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز شدن طرح افزایش ایمنی و حمل و نقل مسافران نوروزی این اداره کل در استان برای نوروز سال1397 گفت: 36 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی استان در طول تعطیلات نوروزی به مسافران خدمات ارایه می دهند.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۷۰
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، منوچهر سلمان زاده افزود: در این راستا پیش فروش بلیت های حمل و نقل جاده ای نوروزی از 17 بهمن به صورت همزمان (حضوری و غیرحضوری) آغاز شده است.
وی اظهار کرد: طرح جابجایی مسافران نوروزی سال 97 از 23 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال آینده به مدت22 روز اجرا می شود.
سلمان زاده اضافه کرد: شناسایی ایام و مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر و برنامه ریزی برای تامین ناوگان این مسیرها، پیگیری و نظارت مستمر بر پیش فروش بلیت و هماهنگی با مراکز آموزشی و نظامی در خصوص تعیین زمان پیش فروش بلیت از جمله اقدام های این اداره کل است.
وی برنامه ریزی برای بهره برداری از حداکثر ظرفیت و توان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر، هماهنگی با تشکل های صنفی حمل و نقل مسافر به منظور تامین ناوگان کشیک و ارسال آن به محل مورد نظر و ممنوع کردن ارائه سرویس دربستی در برخی از ایام را از دیگر اقدام های این اداره کل اعلام کرد.
سلمان زاده افزود: نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها در اعمال جدیت در خصوص کنترل اجزای فنی ناوگان و کنترل ساعات کار مجاز رانندگان مسافری از اقدام های انجام شده برای افزایش ایمنی حمل و نقل جاده ای مسافران در این ایام است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی یادآوری کرد: هماهنگی با اورژانس و هلال احمر برای آماده سازی و ارائه خدمات در پایگاه های امداد و نجات جاده ای، ممنوعیت حمل محموله های ترافیکی در جاده ها و آمادگی سامانه های نظارتی و ثبت تخلفات در محورهای استان برای انجام کنترل ناوگان جاده ای از دیگر اقدام های این اداره کل است.
سلمان زاده ادامه داد: در این ایام 36 باب مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در محورهای مختلف استان با فراهم کردن شرایط و امکانات مناسب آماده خدمات رسانی به مسافران است.
وی بر آماده سازی و تجهیز راهدارخانه های استان، منظرآرائی راه، خط کشی، پاک سازی تابلوهای جاده ای، لکه گیری راه ها و تسطیح حریم جاده ها توسط عوامل راهداری برای این ایام تاکید کرد.
سلمان زاده از کاربران، مسافران و رانندگان جاده ای خواست در این ایام از سامانه جامع اطلاع رسانی 141برای دسترسی به آخرین اطلاعات وضعیت راه های کشور استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها