خبرهای داغ:
مسؤول بسیج دانش‌آموزی استان سمنان:

اردوی راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم است

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: برگزاری اردوی راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۵۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، یوسفعلی طاهری گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس و راویان استان سمنان در سال جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه برگزاری اردوی راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان است، اظهار کرد: اهداف اصلی راهیان نور دانش‌آموزی آشنایی با فرهنگ و معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و القای حس خودباوری و مسؤولیت‌پذیری با توجه به الگوی دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: باید راویان دفاع مقدس بیشتر تمرکز کنند تا خودباوری که در حال حاضر بین دانش‌آموزان کم است، رشد پیدا کند؛ زیرا خودباوری برای قبول مسؤولیت لازم است.
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان افزود: در اردوی راهیان نور خودباوری موردتوجه باشد و تبیین عزت و عظمت ملت و نظام در مقابل استکبار جهانی صورت گیرد؛ باید با توجه به فضای دانش‌آموزی مطالب بیان شود تا اثرگذار باشد.
طاهری خاطرنشان کرد: اعزام راویان در مدارس در سال ۱۳۹۵ با سهمیه دو هزار نفری دانش‌آموزی انجام شد و استقبال خوبی صورت گرفت و در سال ۹۶ نیز راویان هماهنگ شدند و در آغاز سال تحصیلی راویان دفاع مقدس در مدارس حاضر شدند و در مورد راهیان نور سخن گفتند.
وی افزود: دو هزار سهمیه ابلاغی ما با توجه به استقبال در بخش خواهران تکمیل شد و اعزام پسران را نداشتیم و باز درخواست یک‌هزار نفری برای پسران کردیم که از طرف ستاد مرکزی کشور محقق نشد و این به خاطر اطلاع‌رسانی از طرف راویان بود.
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان سمنان گفت: تلاش داریم در این اردوی راهیان نور، موضوعاتی در زمینه شهدای دانش‌آموز مطرح شود و شهدای مدافع حرمی که به سن دانش‌آموزان نزدیک هستند و باید تلاش کرد در این راستا راویان حرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها