خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه انسجام و وحدت امروز جزء ضرورت‌های جامعه ما است، گفت: نباید غریبه‌ای در جامعه ملی ما باشد و اجازه دخالت هیچ کشوری را در اداره امور کشور نخواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۲۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

انسجام و وحدت امروز جزء ضرورت‌های جامعه ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مهدی ظفری در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت و تجلیل از مادران و همسران شهدا در نهاوند اظهار داشت: در هر کشوری که جغرافیای سیاسی دارد از اروپا گرفته تا کشورهای کوچک دنیا، انقلابی شکل گرفته است اما آثاری از آن انقلاب‌ها باقی نمانده و انقلاب ماندگار دنیا انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی عوامل پیروزی انقلاب‌ها را رهبری و مردم دانست و گفت: یکی از وجه تمایزات انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌های دنیا این است که بهترین و بی‌نظیرترین رهبری و مردم را دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان افزود: علاوه بر این دو قشر، قشر سومی نیز در انقلاب‎ها تاثیرگذار بوده و آن مسئولین هستند که رسالت سنگین بین مردم و ولایت را برعهده دارند و حلقه واصل بین امت و امام هستند که مسئولیت بسیار مهمی است و هرجا که مسئولین با مشکل روبرو شدند مردم باید ورود پیدا کنند.

وی تصریح کرد: چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و هیچ انقلابی را نمی‌بینید که طی ۴۰ سال اهدافش کم نشده باشد اما این انقلاب آرمان‌هایش هر روز شعله‌ورتر و شاخص‌تر می‌شود.

سردار ظفری هدف اینگونه مراسم‌ها و همایش‌ها را بازخوانی شاخص‌های این انقلاب دانست و گفت: سه دهه از انقلاب ما با چالش‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی گذشت و با دهه اول انقلاب متفاوت بوده است و باید شرایط دهه اول را در جامعه جاری کنیم.

وی اظهار داشت: همه تلاش خود را کردیم و دشمن را از خانه بیرون کردیم و بابت این بیرون راندن خون‌های بسیاری دادیم و با آنها رد پای دشمنان را پاک کردیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان تصریح کرد: ما می‌خواهیم یک حکومت جهانی داشته باشیم بنابراین هرکس باید دست کسی را بگیرد و به دور از حسادت‌ها و کینه‌ها به بهشت هدایت کند.

وی با بیان اینکه انسجام و وحدت امروز جزء ضرورت‌های جامعه ما است، گفت: نباید غریبه‌ای در جامعه ملی ما باشد و اجازه دخالت هیچ کشوری را در اداره امور کشور نخواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات