معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری تعداد 114 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت اهداء می شود.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۰۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدرضا شایسته‌جو معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اهمیت کمک به ازدواج جوانان گفت: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری تعداد 114 فقره کمک هزینه ازدواج به مددجویان تحت حمایت اهداء می شود.

وی با بیان اینکه هفته نیکوکاری از چهاردهم تا بیست و یکم اسفندماه به منظور جذب کمک‌ها و هدایای مردم به محرومان برگزار می‌شود، گفت: تعداد یک‌هزار و 800 سبدغذایی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری از طریق بن کارت با اعتبار هر نفر 70 هزار تومان بین کودکان زیر 5 سال معرفی شده از طریق مراکز بهداشتی استان مرکزی توزیع شد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از توزیع دو نوبت سبد غذایی مددجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج خبرداد و بیان‌کرد: ارزش هر سبد غذایی 70 هزار تومان است و با اعتبار 56 میلیون تومان در هفته احسان و نیکوکاری توزیع می شود.

شایسته‌جو تصریح کرد: به منظور تامین تجهیزات پزشکی، لوازم توانبخشی و هزینه نگهداری از سالمندان زمین‌گیر 140 میلیون تومان از منابع کمیته امداد اختصاص داده شد.

شایسته‌جو خاطرنشان کرد: پرداخت 300 فقره وام کارگشایی به خانوارهای نیازمند، توزیع 66 دستگاه آبگرمکن دیواری، بازدید از 320 خانوار تحت حمایت توسط مسئولان و خیران و پرداخت 300 میلیارد تومان شهریه و کمک هزینه به دانشجویان تحت حمایت از دیگر اقدامات این نهاد در هفته احسان و نیکوکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات