خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: یکی از راه‌های ترویج مکتب اهل‌بیت (ع) و تشیع را برگزاری مناسبت‌های فرهنگی است.
کد خبر: ۸۹۹۷۰۰۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حسن عبدالله‌زاده ظهرامروز در آیین تجلیل از خادمان نمایشگاه بزرگ حدیث غربت فاطمی در لامرد که با حضور امام‌جمعه موقت این شهرستان برگزار شد، یکی از راه‌های ترویج مکتب اهل‌بیت(ع) و تشیع را برگزاری مناسبت‌های فرهنگی دانست و اظهار داشت: گرامی‌داشت مناسبت‌های مذهبی، برگزاری نمایشگاه‌ها و حفظ ارزش‌های دینی یکی از زمینه‌های مهم بیداری اسلامی و بصیرت‌افزایی است.

وی بر ترویج و تبلیغ فضیلت‌ها و الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) تأکید کرد و افزود: الگوهای رفتاری حضرت زهرا(س) مانند همسرداری، آیین تعلیم و تربیت فرزند، دعا و نیایش، حجاب و عفاف، مبارزه با ظلم و... را سرلوحه زندگی امروزی قرار دهید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خاطرنشان کرد: مهم‌ترین درسی که می‌توانیم از زندگی حضرت زهرا(س) بیاموزیم درس ولایت مداری و حفظ و ارزش ولایت است؛ موضوعی که اگر امروز از آن غافل شویم می‌تواند آسیب‌های زیادی به همراه داشته باشد.

این مقام نظامی با اشاره به فعالیت 5 ساله نمایشگاه حدیث غربت فاطمی در لامرد، تصریح کرد: آنچه در ایام فاطمیه در بزرگ‌ترین نمایشگاه حدیث غربت فاطمی دیده شد ثمره فعالیت جوانان انقلابی و با بصیرتی بوده که کاری ماندگار به یادگار گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها