خبرهای داغ:
سردار شهسواری در دیدار با سران عشایر دشتبیل اشنویه:

تاریخ زندگی عشایر سرشار از غیرت، حماسه، دفاع و عزت است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و هیئت همراه با حضور در شهرستان اشنویه با سران عشایر و طوایف غیور و غیرتمند منطقه دشتبیل اشنویه دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۹۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار حبیب شهسواری در این دیدار گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که در جمع غیور مندان عرصه های کار و تلاش و مجاهدت، شرف و عزت حضور پیدا کردم، عشایری که به تعبیر رسای امام بزرگوار ذخایر انقلابند.

وی با اشاره به اینکه زندگی عشایر سرشار از غیرت و حماسه و دفاع و عزت است گفت: عشایر دشتبیل و دیگر سرعشیره ها و مردم نجیب، شریف و غیرتمند کرد و سنی وظیفه خود و محبت خود را به نظام جمهوری اسلامی اداء کردید، در سخت ترین زمان ها و در پیچیده ترین اوضاع ها که نیاز بود سلاح بدست بگیرید میگرفتید و کار نظامی انجام می دادید جاییکه قرار بود بیل به دست بگیرند میگرفتید و کار اقتصادی، دامداری و کشاورزی انجام می دادید.

سردار شهسواری افزود: حاج مهران نعمتی که در تاریخ این منطقه و طایفه ماندگار است و توانستند با کمک این مردم غیور و غیرتمند نسبت به پاکسازی ارتفاعات اشنویه و زدودن قدم های نحس ضد انقلاب در منطقه اشنویه و ارتفاعات منطقه پیروزی ارزشمند کسب کنند. ما یاد همه آنهایی که در این منطقه در کنار شهید باکری و شهید صیاد شیرازی در این قرارگاه و بعد از آن و قبل از آن که تلاش کردند و حماسه خلق کرند برای بازماندگان آنها و آن ایثارگران عزت و سرافرازی آرزو می کنیم و برای آن ها که عند ربهم یرزقون شدند و محضر پروردگار متعال متنعم اند علو درجات را مسئلت داریم.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ضمن اشاره به اقدامات بسیار خوب در زمینه محرومیت زدایی در منطقه، بیان داشت: عشایر بخصوص عشایر این منطقه لایق فقر نیستند و در زمینه محرومیت زدایی و ساخت خانه عالم، خانه فقیر، پروژه های آب رسانی و آسفالت جاده و … حتما در سال های آتی اقدامات مناسب و در خور شان این منطقه انجام خواهد گرفت.

این دیدار در مسجد روستای آغبلاغ و با سران عشایر منطقه دشتبیل ، ریش سفیدان و متنفذان آن منطقه برگزار شد.

در ابتدای برنامه سرهنگ حسینی فرمانده سپاه اشنویه نیز به بیان گزارشی از وضعیت منطقه دشتبیل و اقدامات انجام شده در این مناطق توسط سپاه پاسداران پرداخت.

به گزارش خبرنگار ما حاج مهران نعمتی رئیس عشایر و منطقه دشتبیل نیز به بیان آخرین وضعیت منطقه و چگونگی حفظ و حراست از کیان و خاک کشور عزیزمان ایران توسط عشایر منطقه پرداخت و حضور سردار شهسواری را مایه خیر و برکت برای منطقه و شهرستان توصیف کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار