خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه امام حسین (ع) آذربایجان غربی گفت: اگر نظارت‌ها دقیق‌تر اعمال شود دیگر چنین وضعی پیش نمی‌آید که هر روز شاهد رانت و اختلاس آقازاده‌ها در کشور باشیم.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۹۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، شیرزاد عباسیان با اشاره به اصول پیش‌بینی‌شده در قانون اساسی برای مبارزه با فساد اظهار داشت: متأسفانه تا به امروز ظرفیت‌های قانون در مبارزه با فساد اجرا نشده است.

وی گفت: کسانی که تصدی امور را در کشور بر عهده می‌گیرند باید پیش از رسیدن به آن پست میزان اموال و دارایی‌های خود را در اختیار قوه قضاییه قرار دهند و این قوه باید در طول دوران مدیریتی افراد و پس از آن به‌صورت یکپارچه دارایی‌های مسئولین را مورد ارزیابی قرار دهد.

رئیس دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه اگر نظارت‌ها دقیق‌تر اعمال شود دیگر چنین وضعی پیش نمی‌آید که هر روز شاهد رانت و اختلاس آقازاده‌ها در کشور باشیم، افزود: هر دولتی در ابتدا و پیش از آن در دوران انتخابات شعار مبارزه با فساد می‌دهد اما بعد از روی کار آمدن وعده‌های خود را به فراموشی می‌سپارد.

وی با بیان اینکه دولت مجری اصلی قوانین در کشور بوده و نظارت بر حسن اجرای آن‌هم بر عهده قوه قضائیه است افزود: ضمن تصویب قانون محکم‌تر باید در قوانین موجود هم بازنگری شده و نسبت به اجرای آنها اهتمام بیشتری ورزیده شود.

ارسال نظرات