خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: مدافعان حرم، مدافع ارزش ها و وطن و کشور هستند که در کیلومترها فراتر از مرزهای کشور عزیزمان از امنیت و آرامش ما دفاع می کنند و برای ما امنیت و آسایش به ارمغان می آورند.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۸۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده، در مراسم یادواره شهدای ممدل در میاندوآب در سخنانی با تجلیل از مقام شامخ شهدا، اظهار کرد: شهدا برای دفاع از ولایت و ارزش ها از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و باید قدردان خون این عزیزان باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه شهدای ما شهدای راه حقیقت و راه ارزش ها هستند، افزود: بزرگترین درس که یادواره شهدا به ما می دهد، درس حسرت است که ما باید به مقام و جایگاه شهدا حسرت بخوریم.

وی به ایثارگری شهدای مدافع حرم اشاره و با بیان اینکه ما امنیت خود را مرهون رشادت ها و ایثارگری های مدافعان حرم هستیم، گفت: مدافعان حرم، مدافع ارزش ها و وطن و کشور هستند که در کیلومترها فراتر از مرزهای کشور عزیزمان از امنیت و آرامش ما دفاع می کنند و برای ما امنیت و آسایش به ارمغان می آورند.

حسن زاده تصریح کرد: تمام هم و غم و توطئه دشمنان از ایجاد گروه های تروریستی و تقویت آنها، ایران بود ولی مدافعان حرم در فراتر از مرزها در مقابل آنها ایستادند تا امروز ما در امنیت باشیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا از خانواده شهدا که اسوه های صبر و استقامت بوده و سال ها فراق را تحمل کرده اند، تقدیر کرده و آنها را تکریم کنیم و نباید بی انصافی کنیم چرا که متاسفانه عده ای بی انصافی می کنند و می گویند خانواده های شهدا از امتیازات فراوان برخوردار هستند در حالی که برای نمونه در خود میاندوآب، خانواده شهیدی است که چهار فرزند آن بیکار هستند.

وی با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردار هستند، افزود: این جایگاه پرعظمت به گونه ای است که حتی علما نیز به آن غبطه می خورند و امیرمومنان حضرت علی(ع) نیز تنها زمانی شهادت و ضربت خوردن گفتند که رستگار شدم.

حسن زاده در ادامه با تاکید مانوس شدن با قرآن و آموزش آن، گفت: شهدا در مکتب قرآن تربیت یافتند و ما باید در همه جلسات و در خانه ها با قرآن مانوس شده و دستورالعمل های آن را به کار بگیریم.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: اگر از قرآن فاصله بگیریم، خون شهدا را پایمال کرده ایم و برای اینکه شرمنده شهدا نباشیم باید به دستورات قرآن عمل کرده و قرآنی رفتار کنیم.

ارسال نظرات