رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:دشمنان و معاندین نظام به صورت هدفمند هجمه های سنگینی علیه قوه قضائیه،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،نیروی انتظامی و سایر نهادهای اثرگذار در اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۵۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، یدالله موحد در جمع فرماندهان سپاه حفاظت فرودگاه های استان کرمان اظهار داشت:بایستی با بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرد.
نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان خاطرنشان ساخت:ماموریت و رسالت اصلی سپاه صیانت و حفاظت از کیان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حقیقتا تا به امروز هرکجا نظام با خطراتی مواجه شده است این نهاد ارزشی به موقع و بهنگام ورود کرده است و نقشه های دشمنان به نظام را ناکام گذاشته است.
رییس شورای قضائی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمنان همواره با استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران هستند،افزود:نهادهای حقوق بشری بسیج شده اندتا به مقدسات ما آسیب بزنند و القاء نمایند قضای اسلامی کارآمدی لازم را ندارند.
وی سردار حاج قاسم سلیمانی را سرباز مطیع ولایت و افتخار جهان اسلام،ملت شریف ایران و به ویژه مردم دیار کریمان دانست و گفت:استان کرمان در سطوح مختلف شخصیت های برجسته ای را پرورش داده است.
رییس کل دادگستری استان کرمان در پایان با تاکید به اینکه حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی مورد تاکید است،گفت:خوشبختانه طی چند سال گذشته حتی یک مورد گلایه مندی از پرسنل حفاظت فرودگاه ها علیرغم اینکه ارتباط مستقیم و زیادی با مسافران دارند گزارش نشده است که جای تبریک و تشکر دارد.

ارسال نظرات