خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی خبر داد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و همزمان با سراسر کشور جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در 17 اسفندماه سال جاری با سخنرانی مریم کاتبی راوی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۲۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدرضا فخر در نشست خبری پنجمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: رسانه های استان در سال جاری در حوزه معارف دفاع مقدس خوش درخشیدند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با تقدیر از پوشش خبری رسانه ها برای مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دهه فاطمیه در استان گفت: هفدهم اسفندماه سال جاری پنجمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت با حضور مسئولین استانی، مادران، همسران و دختران شهدا و رزمندگان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: هدف از این جشنواره گسترش سیره فاطمی(س) و زینبی(س)  است که مادران، همسران، خواهران و دختران رزمندگان و شهدا نقش بسزایی در اشاعه آن داشتند.

فخر یادآور شد: در سال گذشته در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت 110 نفر از مادران، خواهران، همسران و دختران شهدا و رزمندگان مورد تجلیل قرار گرفتند .

فخر با بیان اینکه امسال بیش از 70 نفر از آنها مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: در جشنواره اسوه های صبر و مقاومت امسال نگاه ویژه و اختصاصی به 22 شهید حوزه مرزبانی است.

وی عنوان کرد: در راستای بهتر انجام شده این جشنواره جلسه ای با نماینده ولی فقیه در استان داشته ایم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه سخنران محوری این جشنواره خانم مریم کاتبی از راویان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خواهند بود، افزود: شروع این جشنواره پنج شنبه 17اسفندماه ساعت 8:30 صبح با گلباران وعطرافشانی گلزار شهدای گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها