خبرهای داغ:
امام جمعه نهبندان گفت: تشکیل گردان های رزمی در روستاها باعث امیدواری مردم، ضریب امنیت بالا، احساس شخصیت دادن به افراد و ایجاد اشتغال است و مهمتر اینکه امنیت به دست خود مردم سپرده شود امور پیشرفت می کند.
کد خبر: ۸۹۹۶۹۰۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در جمع فرمانده و معاون فرهنگی تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) و فرمانده گردان امام حسین(ع) نهبندان اظهارداشت: هیچ نظامی در دنیا این خصوصیت نظام ولایی و اسلامی را ندارد که در راس آن ولایت فقیه با این شایستگی ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه نعمتی بزرگ برای امت ایران است که شاید نتوانیم شکر آن را به جای آوریم عنوان کرد: زیرمجموعه سرمایه گرانقدر ولایت مجموعه سپاه با پرونده درخشان در تأمین امنیت و حافظ دستاوردهای انقلاب به تمام معنا است.

خزاعی با اشاره به این جمله امام که فرمودند "اگر سپاه نبود کشور هم نبود"  افزود: این سخن طلایی امام زمانی که سپاه تازه تاسیس شده بود و کارهای بی نظیر و معجزه آسایی چون امروز انجام نداده بود نشاندهنده بینش، آینده نگری و تحلیل  امام (ره) از مسائل بود.

وی تصریح کرد: گاهی برخی آقایان سیاسی مسائل را به سمتی سوق می دهند که انسان ناامید می شود به عنوان مثال در هفته گذشته به هواپیمای وزیر امورخارجه سوخت نمی دهند ما به عنوان یک شهروند دلمان به درد می آید.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: در جمع کردن قائله ها و فتنه های دشمن در جای جای کشور هرجا نیاز است مجموعه سپاه برای حفظ امنیت به صحنه می آید.

بسیج و سپاه در خط مقدم خدمت به مردم هستند

  وی با بیان اینکه بسیج و سپاه فرای حفظ امنیت که وظیفه ذاتی خود می دانند در اشتغال و محرومیت زدایی اقداماتی انجام دادند افزود:امروز خاطراتشیرینی در ذهنمردمان بلوچ مانده که برای برگشت مجموعه تیپ سپاه استانلحظه شماری می کنند واین دیدگاه مثبت نسبت به پاسداران در روستاهایمرزی استان ما هم موج می زند.

خزاعی ادامه داد: این وظیفه همگانی است که اعتماد به بسیج و سپاه در بین مردم را حفظ و بیشتر کنیم.

 وی با بیان اینکه بسیج و سپاه در خط مقدم خدمت به مردمهستندعنوان کرد:  شما به طور عملی و میدانی زحمت می کشید در تهیه و توزیع بسته های غذایی، تحصیلی  و جهیزه به مردم که در کشورهای دیگر این فرهنگ وجود ندارد.

امام جمعه نهبندان گفت: ما در سنگر نماز جمعه وظیفه داریم در راستای اعتمادسازی مردم گام برداریم. شرکت در محافل مردمی حداقل وظیفه ای است که می توانیم انجام دهیم چرا که اگر شرکت نکنیم خودمان خسران می بینیم.

عنوان بسیجی بودن افتخارآمیز است

وی با بیان اینکه اعتبار ما به این است که در برنامه های بسیج شرکت کنیم افزود: عنوان بسیجی بودن افتخارآمیز است و می گویند پزشک، جهادگر، فرماندار یا مدیر بسیجی این عنوان برای هرکس که مزین به آن نباشد ضرر است و ما وظیفه خودمان می دانیم که در خدمت بسیج باشیم.

خزاعی بیان داشت: تشکیل گردان های رزمی در روستاها باعث امیدواری مردم، ضریب امنیت بالا، احساس شخصیت دادن به افراد و ایجاد اشتغال است و مهمتر اینکه امنیت به دست خود مردم سپرده شود امور پیشرفت می کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان نهبندان مرزی و دورافتاده است اما امروز از امن ترین شهرستانهای کشور است که این میسر نمی شود مگر به واسطه حضور نمایندگان قرارگاه و تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا(ع) در منطقه.

امام جمعه نهبندان خطاب به سردار رجب زاده گفت: از اینکه مسافرت های مکرری به شهرستان دارید و از نزدیک مسائل در حوزه امنیت و سایر ماموریت ها را رصد می کنید متشکرم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها