نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی به ریاست محترم جمهور و وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی و نیز راه و شهرسازی، رفع اهم مشکلات و مطالبات حوزۀ انتخابیه خود را خواستار شد
کد خبر: ۸۹۹۶۹۰۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسینی شاهرودی طیّ تذکر شفاهی قبل از ظهر امروز (سه‌شنبه 15 اسفند 96) با تبریک میلاد باسعادت زهرای مرضیه سلام الله علیها، از ریاست محترم جمهور خواست با توجه به مشکلات جدی به وجود آمده برای باغداران و کشاورزان استان سمنان به علت سرمازدگی سال 95 خصوصاً در شرق استان که ستاد حوادث غیرمترقبه کشور مبلغ 250میلیارد تومان را به این امر اختصاص داد، دستور فرمایند که سازمان برنامه‌وبودجه کشور نسبت به تأمین و تخصیص این اعتبار اقدام نماید. همچنین دستور فرمایند که بانک‌ها در استمهال وام این کشاورزان عزیز حادثه‌دیده اقدام بکند در غیر این صورت هستی این کشاورزان درخطر خواهد بود.
از ریاست محترم جمهور تقاضا دارم با توجه به نیاز کشاورزان در صادرات محصولات کشاورزی خود در شرق استان دستور طرح مرز هوایی در هیئت محترم دولت را صادر فرمایند. مردم استان منتظر عنایت شما هستند.
ضمن تشکر از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در پیگیری مستمری بازنشستگان فولاد در سال 96 و همچنین بودجه 97 از ایشان می‌خواهم برابر وعده‌ای که در جمع نمایندگان دادند نسبت به پرداخت حقوق بهمن و اسفند و عیدی بازنشستگان فولاد اقدام نمایند.
ضمن تشکر از وزیر محترم راه و شهرسازی و مدیران ایشان در شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی و مدیران عامل هواپیمایی هما و ماهان در حمایت از فرودگاه‌های استان سمنان و برقراری پروازهای تهران شاهرود مشهد از ایشان می‌خواهم در پرداخت اضافه‌کاری و حق مأموریت نیروهای زحمتکش راهداری استان مساعدت ویژه نمایند. همچنین علت تأخیرات طولانی در پرداخت حقوق کارگران شرکت تراورس راه‌آهن شمال شرق، بررسی و اقدام نمایند. از وزیر محترم راه می‌خواهم دستور لازم در تکمیل باند دوم محور عباس‌آباد_کهک در شهرستان_میامی که پرحجم‌ترین کریدور زائرین علی ابن موسی‌الرضا است و پرحادثه است، اقدام نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها