سرهنگ پاسدار علیرضا مسرور گفت: 38سرباز به‌عنوان سرباز برتر سپاه قدس گیلان انتخاب شدند و 4سرباز جهت ارائه‌ی طرح در سطح کشوری معرفی شدند.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۷۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار علیرضا مسرور معاون نیروی انسانی سپاه قدس گیلان در مراسم جوان سرباز حضرت علی‌اکبر(ع) که در سالن آمفی‌تئاتر شهدای سپاه ناحیه رشت برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: نگاه به سرباز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سایر نیروهای مسلح دارای تفاوت‌های ماهوی است.

معاون نیروی انسانی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برنامه‌های زیادی از قبیل مهارت‌آموزی برای سربازان سپاه پاسداران در حال رقم خوردن است، افزود: برنامه جوان سرباز حضرت علی‌اکبر(ع) در محورهای مختلفی می‌کوشد تا از سربازان نمونه تجلیل به عمل آورد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مسرور گفت: در محورهای دفاع و امنیت، وظیفه‌شناسی و اقدام به‌موقع، خلاقیت و فناوری، دین‌داری و بصیرت، سازندگی و تفکر بسیجی، ایثارگری و فداکاری، امور فرهنگی و تبلیغات، مسئولیت‌پذیری و خانواده و تربیت‌بدنی و ورزش به نواحی، رده‌ها و اقشار سپاه قدس گیلان ابلاغ‌شده است و در این میان 38سرباز به‌عنوان سرباز برتر سپاه قدس گیلان انتخاب شدند و در طرح‌های خلاقیت و فناوری، امور فرهنگی و تبلیغات، مسئولیت‌پذیری و خانواده و تربیت‌بدنی و ورزش 4سرباز جهت ارائه‌ی طرح در سطح کشوری معرفی شدند.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اینکه اکثریت سربازان سپاه قدس گیلان دارای عضویت بسیجی هستند باقی سربازان این سپاه که عضو بسیج نیستند پس از اتمام سربازی با عضویت بسیجی از این سپاه خارج شوند.

 

 

 

ارسال نظرات