خبرهای داغ:
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خبر داد

راه‌اندازی 4 کارخانه تا دو سال آینده در اسدآباد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی چهار کارخانه تا دو سال آینده در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۶۸۲۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

راه‌اندازی 4 کارخانه تا دو سال آینده در اسدآباداکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از برنامه‌ریزی برای افتتاح چند کارخانه در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: مبارزه با آفت بیکاری جزو مهمترین برنامه‌های ما در سطح شهرستان است که برای این مهم به تلاش گسترده‌ای نیاز داریم.

وی افزود: برای پیشبرد این خدمت تثبیت شغل در منطقه چهاردولی و ایجاد شغل در مناطق دیگر شهرستان را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاغلین فعلی منطقه چهاردولی از شغل خود رضایت نسبی دارند، تصریح کرد: در منطقه بهمن دره و زمین‌های اطراف روستای بوجین ظرفیت‌های مناسبی برای احداث کارخانه وجود دارد که اخبار احداث آنان به مرور به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

وی گسترش تولید مجتمع‌های فولاد و زیرمجموعه‌های آن را بستر مناسبی برای ایجاد شغل دانست و بیان کرد: در این راستا احداث کارخانه کنستانتره در اطراف روستای بوجین و منطقه بهمن دره در دستور کار قرار دارد.

رنجبرزاده این مجموعه در حال احداث را مجموعه ای جدای از مجتمع حسن‌آباد اعلام کرد و گفت: این کارخانه در فاز اول 250 هزار تن و در فاز دوم که زمان آن تابستان سال بعد است تا 750 هزار تن کنستانتره تولید خواهد داشت.

وی همچنین از احداث کارخانه‌ای دیگر از مجتمع تولید فولاد در دو سال آینده خبر داد و گفت: کارخانه‌های گندله‌سازی و آهن اسفنجی در دو سال آینده به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید و کارخانه تولید کاغذ نیز در مرحله اخذ مجوز است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش‌بینی ما بر این است که با راه‌اندازی این چند کارخانه در دو سال آینده بتوانیم بخش زیادی از مشکل بیکاری در شهرستان را حل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش در رابطه با مهمترین اقدامات انجام شده در سال 96 گفت: مجلس شورای اسلامی بر اساس منویات رهبرانقلاب در سال جاری حمایت خوبی از اقتصاد مقاومتی داشت و لوایح و مصوبات زیادی را نیز در این خصوص تهیه و تصویب کرد.

رنجبرزاده توجه ویژه به توسعه و اشتغال روستایی و همراهی با دولت در رونق تولید را دو اقدام مهم دیگری دانست که در سال جاری انجام شده است.

وی در رابطه با تفحص از سرمایه مسئولین نیز گفت: تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم این مصوبه را تمام و کمال تایید کنیم اما متاسفانه اوضاع آنگونه که پیش‌بینی می‌کردیم پیش نرفت.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود به افزایش 20 درصدی حقوق افراد با درآمد پایین اشاره کرد و این اقدام را امر مهمی در راستای تعادل در جامعه دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات