صدها کانکس اهدایی بسیجیان مازندران به زلزله زدگان کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی مازندران افزود: با کمک بسیجیان شهرستانهای مازندران صدها کانکس به زلزله زدگان کرمانشاه، اهدا شد که بسیج سازندگی مازندران برای استقرار آن زیرسازی و سکوسازی انجام دادند.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۶۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: الگوی خدمت‌رسانی به آحاد مردم از اهداف شکل‌گیری بسیج مستضعفان است.

وی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی بسیج سازندگی در حوزه‌های اشتغال، امدادی و بهداشتی، فرهنگی و آموزشی، عمرانی و زیرساختی است، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده اشتغال‌زایی در عرصه کشاورزی روستایی و صنایع تبدیلی ایجاد می‌شود.

این مسؤول ایجاد شغل از سوی بسیج سازندگی را از برنامه این سازمان مردمی در مازندران دانست و گفت: در حوزه اشتغال هماهنگی‌های لازم با نهادهای حمایتی و آموزشی همچون فنی و حرفه‌ای و … انجام شد.

شریعتی مشاوره‌های شغلی رایگان و برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی را از سری فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه اشتغال‌زایی دانست.

وی از احداث و بهره‌برداری 30۰ واحد مسکن محرومان با اعتباری بیش از دهها  میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: 200 واحد مسکن محرومان تحویل نیازمندان مازندران می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی مازندران به فعالیت‌های این سازمان در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های اقتصاد مقاومتی در مازندران است.

این مسؤول رویکرد اقتصاد مقاومتی را بحث محرومیت‌زدایی و ایجاد الگویی از ایران پیشرفته مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در مازندران دانست و اظهار کرد: بسیج سازندگی به‌منظور محرومیت‌زدایی در مازندران فعالیت در سه دهستان شهرهای بهشهر، ساری و تنکابن را در دستور کار قرار داد.

شریعتی بیان کرد: در ۱۰۸ روستا در دهستان شهدای بهشهر، پشتکوه ساری و سه‌هزار تنکابن در حوزه زیر ساختی ۱۲ میلیارد تومان، در حوزه اشتغال ۳۰ میلیارد تومان، در حوزه فرهنگ و آموزش هزار و ۵۰۰ میلیون تومان و در حوزه بهداشت بنا به میزان جمعیت پایش سلامتی و بهداشتی به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی مازندران با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی این نهاد خدمات‌رسان بحث بازاریابی و شناسایی بازار هدف را برای تولیدات داخلی در نظر گرفته است، افزود: برای کمک به تولیدکنندگان بازار مجازی تعریف شد که در هفته بسیج رونمایی می‌شود.

وی درباره  اقدامات بسیج سازندگی به زلزله زدگان کرمانشاه افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا از اولین روزهای  واقعه زلزله در کرمانشاه با تشکیل جلسه اضطراری برای آوار برداری و اسکان موقت زلزله زدگان روستایی کرمانشاه  اقدام به هنگام داشت.

 سرهنگ پاسدار شریعتی ادامه داد:  حضور سپاه کربلا در مناطق یاد شده ضمن ایجاد دلگرمی به زلزله زدگان در پیشرفت آوار برداری و اسکان نیازمندان تاثیر زیادی داشت.

مسئول بسیج سازندگی مازندران افزود:  با کمک بسیجیان شهرستانهای مازندران صدها کانکس به زلزله زدگان کرمانشاه، اهدا شد که بسیج سازندگی مازندران برای استقرار آن زیرسازی  و سکوسازی  انجام دادند.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها