خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار از برگزاری جشن میلاد کوثر در 19اسفند ماه در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۳۷
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

جشن میلاد کوثر در شهرستان بهار برگزار می‌شودفاطمه کتابی‌اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی برگزاری جشن کوثر با حضور پایگاه‌ها و هیئت‌های مذهبی در شهرستان بهار در اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی نیکویی برای تمام زنان به ویژه شیعیان است.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه مراسمات هفته زن افزود: باید در برگزاری این گونه مراسم‌ها و جشن‌ها پیشگام باشیم وهفته بزرگداشت مقام زن و مادر به نحو احسنت در شهرستان با حضور پرشور زنان جامعه بسیجی برگزار شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: با تشکیل ستاد کمیته هفته زن با حضور بانوان تمام ادارات و مسئولان هیئت‌های مذهبی برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری نشست‌های تخصصی در مورد زنان، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع زن در اسلام، فاطمه شناسی، سیره فاطمه و پاسخ به شبهات زن در اسلام با توجه به بیانات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تربیت پنهان شبکه‌های مجازی در جامعه، تجلیل از مادران شهید شهرستان، برنامه پیاده‌روی بانوان و برپایی نمایشگاه نقش بانوان فاطمی در اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی ما در این هفته است.
کتابی با بیان اینکه برنامه شاخص هفته زن برگزاری جشن میلاد کوثر است، بیان داشت: این مراسم باشکوه 19اسفند ماه در فرهنگسرای آیت‌الله بهاری به همت ستاد کمیته بانوان شهرستان بهار و همکاری ادارات و دستگاه‌های ذیربط و هیئت‌های مذهبی خواهران به همراه تجلیل از اسوه‌هاى صبر و مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات