جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان البرز گفت: به مناسبت روز درختکاری بیش از 8 هزار و 400 اصله نهال رایگان در استان توزیع شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۳۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، برادر پاسدار یوسفی در گفتگو با خیرنگار بسیجهمزمان با هفته منابع طبیعیاظهار داشت: به مناسبت هفته درختکاری بیش از 8 هزار و 400 نهال مثمر و غیرمثمر توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان البرز در سطح البرز توزیع شده تا بتوانیم فرهنگ درختکاری را بین عموم مردم ترویج دهیم.

توزیع 8 هزار اصله نهال رایگان در استان البرز

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان البرز تصریح کرد: کاشت درخت آن میزان مهم است که در آموزه‌های دینی سفارش شده و باید در همین راستا این فرهنگ را در همه آحاد جامعه ترویج بدهیم.

یوسفی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و انتقال این منابع به نسل‌های آینده وظیفه شرعی و ملی است.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و معضلات حاشیه‌نشینی اظهار کرد: سپاه با ایجاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان البرز  به‌دنبال ایجاد رفاه برای مردم مناطق محروم است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان گفت:  قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف گسترده‌تری و به منظور به‌کارگیری ظرفیت همه ادارات برای آبادانی و اشتغالزایی در استان ایجاد شده است.

وی اظهار داشت: منابع طبیعی،جنگل‌ها و دیگر عرصه‌های ملی متعلق به همه مردم، نظام و حکومت اسلامی و نسل‌های آینده است که باید در حفظ، تقویت و نگهداری آن همه اقشار جامعه کوشا و حساس باشند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با اشاره به اینکه فرهنگ سازی نقش تاثیرگذاری در حفاظت از منابع دارد، اظهار کرد: همگان برای ترویج این فرهنگ باید بسیج شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها