خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان:

سبک زندگی فاطمی در جامعه ترویج شود

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان گفت: جامعه امروز نیازمند به سبک زندگی فاطمی است که باید در بین خانواده ها به ویژه جوانان و نوجوانان این سبک ناب تبیین و ترویج شود.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۲۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

زهرا فخار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: مقام حضرت زهرا(س) آنقدر والاست که خداوند در شأن حضرت زهرا (س) سوره مبارکه کوثر را نازل می کند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرماید هر گاه فاطمه را می بینم بوی بهشت را استشمام می کنم و فاطمه پاره تن من است هر که او را خوشحال کند، مرا خوشحال کرده و هر که او را بیازارد مرا آزرده است و ائمه او را الگوی خویش می دانستند و تا جایی که امام عصر(عج) می فرماید ما ائمه حجت شما و مادر ما فاطمه بر ما حجت است.

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) سمنان بیان کرد: غصب فدک بهانه ای بود که خلافت را غصب کنند و خواستند از این طریق علی(ع) حمایت مالی نداشته باشد و آن حضرت را خانه نشین کنند.

فخار تصریح کرد: ولایت مداری حضرت زهرا(س) ، امام شناسی و زمان شناس بودن حضرت و موضع گیری در زمان نسبت به حمایت از ولایت از مهمترین و برجسته ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) است.

وی گفت: حضرت زهرا (س) فرزندی شایسته برای پدر، مادری شایسته برای فرزندان و همسری شایسته برای همسر و سبک زندگی حضرت زهرا(س) الگویی مناسب برای زندگی فردی و اجتماعی همه مسلمانان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها