فهیمه رکنی رییس جمعیت بانوان فرهیخته مازندران در گفتگویی گفت : بسته‌های ارسالی شامل؛ چادر و جا نماز و کیف جشن عبادت است که برای دانش آموزان زلزله زده ارسال تا جشن تکلیف بگیرند.
کد خبر: ۸۹۹۶۷۲۰
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فهیمه رکنی رییس جمعیت بانوان فرهیخته مازندران در گفتگوییگفت : بسته‌های ارسالی شامل: چادر و جا نماز و کیف جشن عبادت است که برای دانش آموزان زلزله زده ارسال تا جشن تکلیف بگیرند.

وی افزود: این کمک‌ها فردا توسط اداره پست شهرستان قائم شهر به کرمانشاه ارسال تا در میان ۶۰ دانش آموز زلزله زده پایه سوم ابتدایی که امسال به سن تکلیف رسیدند در مدرسه حدیث پل سر ذهاب توزیع شود.

رکنی گفت : این هدایا با همکاری، جمعیت بانوان فرهیخته مازندران اداره آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج جامعه زنان و پست استان تهیه و فردا برای دانش آموزان زلزله زده به صورت پستی ارسال می‌شود.

رییس جمعیت بانوان فرهیخته مازندرانگفت: در بازدید از این مدرسه متوجه شدیم یکی از دانش آموزان در زلزله جان باخت و دیگر دانش آموزان روحیه خوبی ندارند خواستیم با ارسال این هدایا و برپای جشن عبادت دل آن‌ها را شاد کنیم که خوشبختانه برخی از اداره‌ها و سازمان‌ها موافقت کردند.

رکنی گفت: در صورتی که مردم نیکوکار و خیران کمک کنند برای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی دیگر مدارس سر پل ذهاب نیز این بسته‌ها ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها