به پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گلگون کفن خطه ی غرب کشور؛

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای چشمه کبود از توابع کرمانشاه

سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه در نظر دارد با همکاری و معاونت شبکه بهداشت شهرستان هرسین از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در روستای چشمه کبود به مدت ۲ روز در ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه سال ۹۶ بیمارستان صحرائی برگزار نماید.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۲۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در نظر دارد با همکاری و معاونت شبکه بهداشت شهرستان هرسین از دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ؛ به پاسداشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گلگون کفن خطه ی غرب کشور در روستای چشمه کبود از توابع شهرستان هرسین به مدت ۲ روز در مورخه های ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه سال ۹۶ بیمارستان صحرائی با عنوان شهدای دهستان چشمه کبود در همین روستا برگزار نماید.

شایان ذکر است با توجه به غربالگری منطقه ی مورد نظر پزشکان متخصص وفوق تخصص در رشته های مختلف ، همراه با تجهیزات داروئی و پزشکی بطور رایگان آماده ارائه ی خدمت می باشند.

به همین منظور دکتر منصوری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی و دکتر حمزه ائی رئیس شبکه بهداشت شهرستان هرسین با همراهی همکاران دو بخش مورد نظر با حضور در محل نسبت به مکان یابی و آمادگی لازم در برپائی بیمارستان حضور پیدا کرده تا تدابیر لازم اندیشیده شود.

ارسال نظرات