سردار حسینی گفت: دانشجویان با ارائه خلاقیت های جوانی و استفاده از ایده ها و طرح های هنری خود خلآ موجود در این زمینه را پر کرده و با اثرگذاری در این وادی موج سواری را از دشمن بگیرند.
کد خبر: ۸۹۹۶۶۰۵
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردارسید صادق حسینی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان در اختتامیه جشنواره های بسیج دانشجویی  گفت: برگزاری این جشنواره ها، تلاشی است در راستای این هدف که دانشجویان در کنار علم آموزی و کسب دانش، به کسب معرفت و تربیت انقلابی و دینی ومهارت افزائی در زمینه های مختلف بپردازند.

وی با بیان اینکه راه پیشرفت کشور بنا بر تاکید رهبر انقلاب در گسترش جنبش نرم افزاری و تولیدعلم است، افزود: یکی از عوامل پیشرفت و توسعه کشور، مهارت و دانش است، اگر در جهان امروز کشوری پیشرفت داشته است از دانشگاه بوده که امام نیز فرمودند دانشگاه مبدا تحول است.

سردار حسینی اضافه کرد: امروزه هم از نظر امکانات آموزشی و هم وجود اساتید مجرب و فرهیخته در سطوح عالی قرار داریم لذا باید از این ظرفیت موجود برای آبادانی و ترقی کشور بهترین بهره برداری صورت گیرد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان تصریح کرد: امروزه می توان با ابزارهای هنری و با کمترین امکانات می شود به صورت مستقیم با جامعه هدف ارتباط برقرار کرد. 

وی با اشاره به تلاش دشمن در سنگ اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بیان کرد: دشمن در تلاش است موانع مختلفی را در مقابل پای پیشرفت کشور قرار دهد و با ایجاد ناامنی، و اشاعه آسیب های اجتماعی و ناهنجاری های مختلف در راه روشن انقلاب سد بسازد.

سردار حسینی اظهار داشت: یکی از ابزارهای دشمن در فضای مجازی استفاده از هنر برای ناآرام کردن جامعه و دستیابی به اهداف خود در این مسیر است، از این رو لازم است دانشجویان  با ارائه خلاقیت های جوانی و استفاده از ایده ها و طرح های هنری خود خلآ موجود در این زمینه را پر کرده  و با اثرگذاری در این وادی موج سواری را از دشمن بگیرند

 

ارسال نظرات