شهردار کلانشهر کرج از پیش بینی پیش بینی ۱۵ میلیارد تومان بودجه به منظور احداث و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس البرز برای سال آتی خبر داد و گفت: این امر در راستای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با همت شهرداری کرج محقق می شود.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۸۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اهمیت احداث و باغ موزه دفاع مقدس برای استان البرز به عنوان استانی که امیران و لشکریان 10 سیدالشهدآء از آن به ظهور نشسته اند، بسیار است.

 پیش بینی ۱۵ میلیارد تومان بودجه به منظور احداث و تکمیل باغ موزه دفاع مقدس البرز

با این وصف باید دید که چگونه است که طی سال های اخیر هم چنان این مهم محقق نشده است و نوجوانان و جوانان البرزی برای آشنایی با مضامین دوران دفاع مقدس از یک باغ موزه با این محوریت برخوردار نیستند.

نشست هیئت امناء فرهنگی دفاع مقدس در استانداری البرز طی هفته جاری بار دیگر زمینه پرداختن به این موضوع گردید.

استانداری البرز از همان ابتدا مسئولیت اجرای کار را بر عهده شهرداری خواند و بر این مطلب تاکید شد که 40 درصد بودجه که باید با همت شهرداری محقق می گردید همچنان معطل مانده است.

علی نصیری، شهردار کرج که قریب سه ماه از فعالیت وی می گذرد، طی این جلسه از اختصاص بودجه ای به مبلغ 15 میلیارد تومانی برای احداث و راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

انتظار می رود در روند جریان های متعددی که شورای شهر کلانشهر کرج در خصوص طرح سوال از شهردار و پرداختن به این مطلب که چه کسی معاونت های مختلف شهرداری را برعهده بگیرد یا نگیرد، همراه با نصیری در جریان این امر فرهنگی قرار گیرند و نسبت به آن خود را مسئول بدانند.

ارسال نظرات