حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درمراسم تکریم مادران وهمسران شهداضمن قدردانی ازمقام شامخ شهیدان گفت:مادران وهمسران شهداادامه دهندگان راه شهیدان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۶۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درمراسم تکریم مادران وهمسران شهداکه درسالن شهیدمطهری وبه همت بنیادشهیدوامورایثارگران برگزارشدضمن قدردانی ازمقام شامخ شهیدان گفت:مادران وهمسران شهداادامه دهندگان راه شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه افزود: جایگاه والای مادران و همسران شهدا برکسی پوشیده نیست وعلت این جایگاه ارزشمند این است که مادران و همسران شهدا نمونه بارزی از ایثار و فداکاری و صبر در سختی‌ها و مصائب هستند.

منتشلو اضافه کرد:مهمترین وظیفه بنیاد شهیدخدمت رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم آنهاست و امنیت، آرامش و عزت امروز کشورمان مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار خون خویش ثابت کردند که مدافعان اصلی انقلاب اسلامی هستند افزود: در بیشتر وصیتنامه‌های شهدا به تداوم انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه تاکید شده است.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می‌دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب می‌آمد، این دلاور زنان بودند که فرزندان وهمسران جوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می‌کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می‌کردند تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات