سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در جلسه کمیته تحول اداری این اداره، گفت: در محیط فرهنگی هنری، مخاطب باید اخلاق نشاط و آرامش احساس نماید.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۴۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در شصت و هفتمین جلسه کمیته تحول اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلیان این اداره، در سخنانی خدمات رسانی مناسب و سرعت عمل به جامعه هدف و رضایت آن‌ها را مهم عنوان کرد و افزود: مردم از دستگاه فرهنگی انتظار بیشتری دارند.
وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و هفته زن، از دبیر جلسه خواست تا گزارشی از مصوبات جلسه قبل را بیان نمایند، که توضیحاتی از سوی مسئولین واحد‌ها در رابطه با پیشرفت‌های فعالیت ها‌ی فرهنگی، هنری واداری ارائه گردید.
آشوری ضمن تشکر ازهمکاری تمامی همکاران در زمینه صرفه جویی درحامل‌های انرژی (آب، برق، گاز و ...) در اداره، مجتمع فرهنگی، هنری مهر گفت: بحث صرفه جویی درحامل‌های انرژی و استفاده صحیح و بهینه در برنامه می‌تواند کمک بسیار مناسب درهزینه‌ها داشته باشد.
در این نشست کارشناسان فرهنگی هنری و همکاران هم نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اداری و مالی، آموزش جهت پیش برد بهتر، مطرح کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها