سپاه در سالی که گذشت اقدامات متعددی در شهرستان دلگان اجرایی کرده که رضایت مردم منطقه را رقم زده است
کد خبر: ۸۹۹۶۵۴۱
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلگان، جمعی از مردم دلگان با بیان اینکه عملکرد مسئولان زیر ذره بین مردم است، گفتند: برخی از مسئولان شهرستان دلگان در سال ۹۶ به وعده‌های خود عمل نکردند.

علی بامری یکی از شهروندان دلگانی با اشاره به اینکه از بین ادارات و نهاد‌ها این سپاه پاسداران بود که با دستانی خالی به محرومان خدمت رسانی کرد، اظهار کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی و محرومیت زدایی بسیار زیادی توسط این نهاد در این شهرستان محروم اجرا شد.

وی با بیان اینکه کار جهادی سرلوحه مسئولان این نهاد مقدس بوده است، ادامه داد: ما از عملکرد مسئولان سپاه راضی هستیم چرا که مسئولان ان همیشه و در همه حال در کنار محرومان و مستضعفان بوده اند.


این شهروند دلگانی گفت: این قطعی‌های آب آشامیدنی در روستا‌ها موجب اظهار گلایه مردم و ناراضی بودن از عملکرد مسئولان این اداره شده است.

وی بیان کرد: هرچند مسئول اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دلگان تودیع و معارفه شد، ولی باید نسبت به این عملکرد ضعیف خود به مردم پاسخگو باشد.

عبداللهی یکی دیگر از شهروندان دلگانی در گفتگو با دلگان پرس با اظهار گلایه از مسئولان دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر، گفت: شهرستان دلگان با جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر جمعیت فاقد پزشک متخصص است.

وی افزود: مسئولان این دانشکده امسال تاکنون چندین بار طی مصاحبه‌هایی وعده افتتاح و راه اندازی مرکز درمان بستر ۱۰ تخت خوابی شهرستان دلگان را داده اند، اما علی رغم وعده‌ها همچنان این مرکز درمانی افتتاح نشده است.

این شهروند دلگانی با تاکید بر اینکه مسئولان سپاه دلگان عملکرد خوبی داشته اند، تصریح کرد: همچنین مسئولان اداره ورزش و جوانان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلگان عملکرد بهتری نسبت به سایر مسئولان دولتی در این شهرستان داشته اند.

محمد عبداللهی با بیان اینکه مسئولان باید با کار جهادی و شبانه روزی در خدمت مردم باشند، خاطرنشان کرد: قطعا باید مسئولان بدانند که عملکرد آنان زیر ذره بین مردم است.

قنبری یکی دیگر از اهالی شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان دلگان، اظهار کرد: گرچه کار پرسنل این سازمان سنگین است، ولی باید در خدمت رسانی به مردم تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملکرد اداره برق شهرستان دلگان غیرقابل قبول بوده است، خاطرنشان کرد: در تابستان گذشته قطعی مکرر و همچنین فیش‌های نجومی که در حال حاضر برای مردم محروم صادر می‌شود، موجب نارضایتی مردم شده است.
ارسال نظرات