نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین نکوداشت خیرین و جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه اولویت خدمت مسئولان نظام باید خدمت به محرومان باشد، تاکید کرد: همه مسئولان نظام باید همه نیروی خود را در این راستا صرف کنند چراکه این انقلاب را مستضعفان ایجاد کرده و از آن حفاظت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۵۲۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: خدا نیاورد روزی را که سیاست ما پشت کردن به حمایت از محرومین و روی آوردن به حمایت از مرفهین باشد، بنابراین همه ما باید قدر این ملت را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه این روزها و در آستانه عید در شرکت‌ها و کارخانجات در پاداش و عیدی باید کارگران را در اولویت قرار دهیم نه اینکه از مدیران آغاز کنیم، اضافه  کرد: بالاترین عبادت ما خدمت به محرومان جامعه است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ارتباط با توجه به طبقه محروم و دوری جستن از مرفهین بی درد تاکید دارند گفت: به مسئولان در ارتباط با عدالت و برای دوری جستن از اشرافیت تذکر می‌دهند.

امام جمعه تبریز اظهارداشت:کمک به نیازمندان و محرومان را توفیق الهی دانست و اظهار داشت: کمیته امداد یکی از با ارزش ترین ارگان‌های یادگار امام راحل است که برای رسیدگی به امور محرومین تاسیس شد

ارسال نظرات