خبرهای داغ:
رزمایش بزرگ راهیان بیت المقدس با حضورحجت السلام والمسلمین سید علی هاشمی نژاد امام جمعه محترم شهرستان ، سرهنگ باقری معاونت عملیات و نماینده سردار فرماندهی محترم سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، فرمانده ناحیه امام رضا(ع) و هیئت همراه از شهرستان حمیدیه ، نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات و بازنشستگان در شهرستان باغملک برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۹۹
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

در مراسم صبحگاه این رزمایش سرگردپاسدار شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین در رزمایش و تقدیر و تشکر از بانیان برگزاری این رزمایش گفت: وظیفه ما این است که هر آنچه در توان داریم برای مقابله با دشمنان خود و خدا به کار ببریم و در دل آنها ترس ایجاد کنیم.

سرگرد احمدی افزود: دستور مشخص الهی که به عنوان یک مسلمان باید اجرا کنیم و امروزه ما میبینیم ، علاوه بر اینکه مسلمان هستیم باید بیشتر تلاش کنیم تا در حفظ آمادگی های دفاعی و در دفاع از کشورمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و همه ما امر به جنگ و جهاد شده ایم و همه اینها برای ما مسیر و هدف مشخص میکند.

فرمانده سپاه باغملک بیان داشت: امروز اگر در تربیت نیروهای مسلح کوتاهی کنیم و گامی برداریم و حرفی بزنیم و خدای ناکرده اگر فکری در ذهنمان باشد که منجر به تضعیف نیروها و ملت ایران و جمهوری اسلامی شود خلاف آیه های قرآنی عمل کردیم.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش ها در راستای عمل به دستورات الهی است عنوان کرد: حفظ و امنیت پایداری که نظام جمهوری اسلامی دارد به برکت خون شهدا به وجود آمد و آرامش بر کشور ما حاکم است و این امنیت میوه و ثمره آن است و این رزمایشات یکی از اقداماتی است که در این راستا انجام میشود.

سرگرد احمدی در پایان با اشاره به اینکه این رزمایش تا فردا ظهر ادامه دارد خاطرنشان کرد: گردان حضرت امیرالمونین (ع) بخش میداوود به عنوان یکی از گردان های بیت المقدس شهرستان باغملک و گردان سطح یک امسال برنامه های متفاوتی را برای آمادگی و حضور در رزمایش انجام داد تا به این مرحله رسید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها