خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان: اگر شهدای مدافع حرم نبودند چه کسی می توانست جلوی پیشروی داعش را بگیرد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۹۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

ه گزارش روابط عمومی بسیج شهرستان دزفول، سردارحسن شاهوارپور دریادواره سردارشهید حاج حسین سعادت خوا که درحسینیه ثارالله دزفول برگزارشد ؛ باذکر خاطراتی ازاین فرمانده دلاورفاتح نبل والزهرا درسوریه گفت:شهدای مدافع حرم جوانی را برداشتند و رفتند و شهید شدند و اگراین عزیزان نبودند، انقلاب اسلامی ایران و شیعه در كل دنیا راه دیگری می رفت.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا فرهنگ مجاهدت و شهادت را کمرنگ کند، افزود: دشمنان از خون‌های پاک شهدا که در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی بر زمین می‌ریزند، واهمه دارند.

فرمانده سپاه استان خوزستان اظهارکرد: امروز حرم حضرت زینب (س) پایگاهی برای پرورش سربازان امام زمان (عج) شده است و اگر مدافعان حرم که دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حریم قرآن را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، نبودند شرایط ما اینگونه نبود.

وی بااشاره به اینکه شهدای مدافع حرم راه با عزت زیستن را به انسانهای عصر ما آموختند،افزود: استکبار جهانی برای تسلط بیشتر بر منطقه حساس خاورمیانه طرح های جدیدی در سر دارد که مانع بزرگ اجرای این نقشه های شوم، همین شهدای گرانقدر مدافع حرم هستند.

سردار شاهوارپور تاکید کرد: طرح خاورمیانه آمریکا با راه اندازی جنگ های داخلی و تحمیلی علیه کشورهای اسلامی، قصد دارند با تجزیه این کشورها، راه گسترش سریع اسلام را بگیرند اما تحقق این طرح و آرزوی آن را با خود به گور خواهند برد.

فرمانده سپاه استان خوزستان افزود: آمریکایی ها تلاش فراوانی کردند تا داعش را به عنوان نمونه ای از اسلام به جهان معرفی کنند لذا این پیروزی، پیروزی اسلام ناب محمدی بر اسلام آمریکایی بود.

سردار شاهوارپور با تاکید بر اینکه نبرد در سوریه موضوعی راهبردی برای تامین امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بوده است گفت: آن عده ای که خیال می کنند ایران برای دفاع از دولت سوریه به این موضوع ورود کرده است ،تحلیل دقیقی از مسائل ندارند.

فرمانده سپاه استان خوزستان تصریح کرد: امروز مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی به خوبی می دانند جمهوری اسلامی ایران چه راهبردی را برای اقتدار ملی خود اتخاذ کرده است و از گسترش نفوذ ایران در منطقه نگران هستند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه مسیر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ادامه خواهد یافت گفت: این شهدا از دوران کودکی خود درپی تشکیل حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) بودند که این هدف به فضل الهی حاصل خواهد شد.

دبیر یادواره سردارشهید حاج حسین سعادت خواه نیز دراین مراسم ضمن گرامیداشت شهدای مدافع حرم، گفت: شهدای ما به خاطر هوشمندی، زمان‌شناسی و بصیرت در زمره مؤمنان صالح بودند که به میدان درگیری با دشمنان حق شتافتند و جان خود را نثار کردند.

سید عزیزاله پژوهیده به نقش رهبری در منطقه اشاره کرد و افزود: اندیشه‌ها و ایده‌هایی که دشمنان نظام و انقلاب در قالب تفکر تروریستی دنبال می‌کنند، هنوز از بین نرفته است و شرط توفیقات ما فقط و فقط تبعیت محض از مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: ما معتقدیم که مقام معظم رهبری پرچم را به دست گرفتند و امروز یاران رهبری که همان یاران باوفای امام عصر (عج) هستند صف کشیدند و با وجود همین رهبری است که بسیار مقتدر هستیم.

مدیراجرایی رزمندگان اسلام  وفرمانده بسیج ادارات شهرستان دزفول، پیام چنین یادواره‌هایی را تداوم راه شهدا دانست و افزود: کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند در بهشت جاودان می‌شوند؛ زیرا خداوند مشتری شهداست.

پژوهیده گفت: شهدای مدافع حرم نه بی حساب آمدند و نه به حساب رفتند چراکه پرونده آنان را کسی امضا کرده بود که نزد خداوند متعال جایگاه رفیعی دارد.

دبیر یادواره سردارشهید سعادت خواه، با یادآوری شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: پدران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز به وضوح می بینند که راه فرزندان شهیدشان بدون رهرو نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه هرکس در ادامه این مسیر وظیفه ای برعهده دارد گفت: بدون تردید هرکس باید متناسب با ظرفیت و توان خود در استمرار این مسیر نورانی تلاش کند.

پژوهیده اظهار داشت :اگر به فکر آرمان شهدا باشیم فقط برگزاری یادواره در حق شهدا کافی نیست و باید برای اینکه بتوانیم دینمان را در قبال شهدا ادا کنیم باید به آرمان و راه شهدا دل ببندیم و در جهت آرمان آن ها قدم برداریم و آرمان آن ها چیزی جز ولایت مداری مطلق و تسلیم نشدن در برابر صاحبان سیم و زر نیست.

وی درپایان افزود: شهدا فقط به کشورمان تعلق خاطر ندارند بلکه به جامع بشری خدمت کرده اند به خصوص شهدای مدافع حرم که با خونشان جهان را از شر داعش نجات دادند و اگر آن ها مدافع حرم نبودند و سینه سپر نمی کردند حوادث سوریه و عراق بر سر مردم ما نیز می آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها