مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تاکید کرد

توانمندسازی و اشتغالزایی مددجویان اولویت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال مالی را مهم‌ترین نیاز خانوارهای مددجو عنوان کرد و گفت: کمیته امداد توانمندسازی و اشتغالزایی را در اولویت قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۸۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در دیدار امدادگران و پرسنل کمیته امداد استان با نماینده ولی‌فقیه در استان خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان و تلاش برای توانمند کردن آنان را از مهمترین شاخصه های کمیته امداد دانست و گفت: مشارکت مردم و خیرین در عرصه ارائه خدمات مطلوب این نهاد به مددجویان می تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت های این نهاد را رقم بزند.

وی ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال مالی را مهم‌ترین نیاز خانوارهای مددجو عنوان کرد و گفت: کمیته امداد توانمندسازی و اشتغالزایی را در اولویت قرار داده و در سالهای اخیر توانسته است در این زمینه موفق عمل کند و به رشد قابل قبولی در ایجاد فرصت‌های شغلی و تولیدی برسد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه نهاد مقدس کمیته امداد یادگار حضرت امام راحل برای رفع محرومیت از جامعه اسلامی است، گفت: کمیته امداد پرهیز از اسراف و تبذیر را از اولویت‌های کاری خود قرار داده و توانسته با کاهش هزینه‌های اجرایی خود 20 درصد سرانه خدمت رسانی به مناطق محروم را افزایش دهد.

موسی‌نژاد گفت: با  مشارکت همگانی مردم و خیرین و نیکوکاران در عرصه خدمات کمیته امداد، می‌توانیم طرح‌ها و فعالیت‌های این نهاد را در راستای رفع نیاز محرومین موفق تر انجام دهیم.

وی ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه را از دیگر اقدامات کمیته امداد دانست و افزود: با افتتاح صندوق «قرض‌الحسنه امداد ولایت» امسال موفق شدیم که بیش از 60 میلیارد تومان در قالب قرض‌الحسنه به نیازمندان پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تقویت بنیه دینی و توسعه مسائل فرهنگی مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد برشمرد و گفت: امسال یک‌هزار نفر از مددجویان و فرزندان آنها تحت آموزش قرآنی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات