نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال مالی مهم‌ترین نیاز خانوارهای مددجو است و کمیته امداد با فعالیت‌های خوبی که در زمینه انجام داده بیشترین سهم را در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۶۴۸۵
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در دیدار امدادگران کمیته امداد استان با ایشان به مناسبت چهاردهم اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با بیان اینکه همراه بودن نام حضرت امام خمینی(ره) با کمیته امداد ویژگی خاص این نهاد است که باید به آن افتخار کند، گفت: تلاش های کمیته امداد عبادتی ارزشمند است چراکه اگر به آیات و روایات نگاه کنیم دستگیری از مستمندان وگره گشایی از کار مردم بسیار مورد سفارش بزرگان قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: فضیلت‌های انفاق و بخشش، خدمت به قشر محروم جامعه اسلامی توفیقی بزرگ برای این نهاد است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه توسعه یافتگی پایدار همراه با تحقق عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی از مهم‌ترین اهداف نظام جمهوری اسلامی است، گفت: از ابتدای تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این نهاد در رکاب ولایت و رهبری بوده و تمامی تلاش خود را برای کمک به اقشار محروم جامعه انجام داده است.

وی افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) را از نهادهای ارزشمند نظام بوده که تلاش‌های این نهاد به منظور توانمندسازی مددجویان تحت حمایت قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با تاکید بر توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی تصریح کرد: توانمندسازی مددجویان از برنامه‌ها و اقدامات خوب کمیته امداد است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اقدامات کمیته امداد حضرت امام(ره) در ایجاد اشتغال پایدار، شناسایی استعدادهای مددجویان، تسهیل امر ازدواج، پایدارسازی روستاها و جمعیت، تأمین سلامتی و بهداشت مددجویان را از جمله اقدامات اثرگذار این نهاد حمایتی عنوان کرد و گفت: کمیته امداد نهادی است که سعی می‌کند جوشش انفاق را در جامعه ایجاد کند و این مطلب بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه آرمان‌های نظام به خوبی در قانون اساسی و سیاست‌های امام(ره) و رهبری تبیین شده است، اظهار کرد: پیاده سازی و اجرای این منویات نیازمند فرهنگ سازی عمومی است و اینکه همه بدانند در سرنوشت کشور خود و پیشرفت نظام سهیم هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی مهم‌ترین رسالت کمیته امداد را مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار در بین مددجویان دانست و گفت: ایجاد اشتغال و رسیدن به استقلال مالی مهم‌ترین نیاز خانوارهای مددجو است و کمیته امداد با فعالیت‌های خوبی که در زمینه انجام داده بیشترین سهم را در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات